Eerste indruk: Netjes!
Een paar kleine dingen tot dus ver: Het blauwe balkje met je Mousery Six vind ik erg leuk, maar mist duidelijk iets in de achtergrond. Het plaatje is leuk, maar ik zou graag de rest van de balk opgevult zien met een klein structuurtje.
De breedte van de website vind ik ook niet helemaal lekker. Ik heb 1280x1024 resolutie. De website past zich aan aan de breedte van je scherm, waardoor hij te breed word. De teksten zijn niet lekker meer te lezen omdat ze te lang zijn. Handig zou zijn om een min. aantal pixels breedte in te stellen.
Het oranje pijltje van het menu waar je op dat moment bent stoort ook. Kies er voor om het oranje op meerdere plekken terug te laten komen, of haal het daar weg. Het lijkt me wel interssant om even te kijken wat je kan met een extra kleur. Je site is blauw/wit/zwart maar is misschien met een extra kleurtje (bijvoorbeeld een oranje die vaker zichtbaar is) net wat spannender.
Het menutje vind ik ook niet heel lekker. De opbouw is netjes, maar het uitlijnen kan beter. Uitgeklapt kijk je links, rechts, links. Beter zou zijn om te werken met inspringen. Ook zou ik misschien even wat proberen betreft het afzonderen van het menutje. Een menu moet opvallen en duidelijk zeggen 'Kijk! Hier moet je klikken!'. Dat mist het nu, het gaat te veel op in de rest van de inhoud.