[Foto's] Natuur & Jump

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joortje

[Foto's] Natuur & Jump

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 12:40

vemrulz

Re: [Foto's] Natuur & Jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 12:50

Mooie foto's hoor!
Die laatste is heel leuk!

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 12:57

Ik vind de foto's erg leuk, de eerste foto is inderdaad veel te licht. Bij foto 2 zie ik onderin heel veel ruis, helemaal wazig, dat stoort.
Derde foto vind ik wel wat hebben alleen vin dik die donkere vlek op het pad, bijna onderaan de foto een beetje storen maar verder is die erg mooi!
de 4e foto vind ik erg mooi gemaakt! (alleen jammer van haar handen, die vind ik er wat 'stijfjes' uitzien.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 13:00

1] Lucht is inderdaad te licht, daardoor spreekt hij me totaal niet aan. De kleuren van het riet ed juist weer wel.
2] Die lijkt helemaal niet scherp? Kleuren en compositie vind ik wel erg leuk. Lachen
3] Beetje een standaart foto, hij oogt wat grauw. Misschien even wat nabewerken.
4] De lucht weer wat te licht, maar een prachtige foto met hele mooi kleuren. Dit soort foto's zijn mijn smaak. Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 15:26

Vind ze echt mooi hoor Joor, die laatste is leuk alleen der handen zijn inderdaad beetje stijf. Tong uitsteken

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 20:44

1. Inderdaad wat te licht voor mij.
2. Deze vind ik echt prachtig, mooie dof (op alle foto's trouwens), dat ene stengeltje wat er net bovenuit steekt doet het 'm echt!
3. Haha, en dan lig je daar op je buik, hopend dat er niemand aankomt... Het was wel de moeite waard, mooie foto met goede lijnen.
4. Een zwevend elfje in het bos, leuk idee en mooie foto!

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 19:26

beukiej schreef:
Ik vind de foto's erg leuk, de eerste foto is inderdaad veel te licht. Bij foto 2 zie ik onderin heel veel ruis, helemaal wazig, dat stoort.
Derde foto vind ik wel wat hebben alleen vin dik die donkere vlek op het pad, bijna onderaan de foto een beetje storen maar verder is die erg mooi!
de 4e foto vind ik erg mooi gemaakt! (alleen jammer van haar handen, die vind ik er wat 'stijfjes' uitzien.

Jammer dat dat jou stoort .
Ik heb het met op zet zo gedaan. Heb op het riet wat het dichts bij het water was scherpgesteld.
En wat dat ruis , ik zie het zelf niet. Is denk ik verschil per beeldscherm. Lachen

Iedereen bedankt voor jullie reacties, *LOL*

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 11:06

haay zus. Vork
Ik vind de 3de en de 4de erg mooi.
Jammer van de eerste dat de lucht te licht is.
Maar ik vind hem opzig wel goed gelukt. Lachen

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 11:12

Joor ik heb het volgens mij al eerder gezegd, die zus van jou kan blij met zijn al die foto;s haha.

VInd die foto van haar dan ook erg leuk, dat je het doorlopende pad niet ziet vind ik zelf niet erg, Je zus is immers het middelpunt en dat is goed te zien.

Foto 2 en 3 geven mij een vakantie gevoel, ikheb geen idee maar het zijn mooie platen om naar te kijken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 14:07

1. Hele mooie foto, ik vind de lucht er alleen wat apart uitzien
2. Deze vind ik ook heel gaaf. Was het de bedoeling dat het midden scherp was en de rest onscherp? Vind het wel een grappig effect hebben.
3. Mooie foto op zich, vind hem alleen niet heel bijzonder.
4. Hele leuke foto, mooi dat je zusje helemaal scherp is en de rest zo niet Haha!