[FOTO]Uitprobeerseltjes..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

WildChild

[FOTO]Uitprobeerseltjes..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 23:48

Vandaag heb ik de camera van m'n papa gejat, en een paar foto'tjes gemaakt. Helaas is het niet een zeer uitgebreide camera, en zijn dingen zoals sluitertijd, diafragma en IOS niet precies in te stellen, er zijn alleen maar bepaalde standen. Maarja, je moet roeien met de riemen die je hebt Lachen .

Afbeelding
lange sluiterstijd, heb hem op de portretstand gezet, dan gebruikt hij een lange sluiterstijd.
Afbeelding
Korte sluiterstijd, sportstand.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heel graag onderbouwd commentaar, en ook graag jullie mening: Welke van de foto's van de watervallen vinden jullie het mooist, en welke van de foto's van het gezicht?

Fleur_Laura

Re: [FOTO]Uitprobeerseltjes..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:20

2 en 3e vind ik wel mooi, verder heb ik hier geen verstand van Bloos sorry

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:21

De eerste waterval foto vind ik niet mooi, niet scherp en beetje wazig.
De 2e is al beter!
De rest van de foto`s heb ik geen commentaar op, daar heb ik verder geen ervaring mee. Maar wel leuke foto`s Lachen

miilou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:22

ik vind het jammer dat de foto's, vooral de watervallen, niet helemaal scherp zijn..
voor de rest vind ik deze wel heel mooi, de rozen zijn wel mooi maar niet bijzonder Lachen

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:25

Leuke foto's hoor Lachen
Ik vind de 2e waterval het mooiste.. niet eens zozeer dat het water bij de 1e niet scherp is, maar vooral omdat ik de rotsen ook te wazig vind. Ik vind het op de tweede foto veel sprankelender allemaal.
Als ik tussen de bloemen moet kiezen ga ik voor de eerste omdat ik die nog een bepaalde warmte vind uitstralen die ik bij de tweede mis. Op zich vind ik het effect tussen licht en donker leuk gedaan, maar ik mis 'iets' op die foto.
De gezichten vind ik niet heel geweldig, maar ik vind het eerste gezicht beter gelukt dan de tweede. Vind hem bij de laatste te ver ingezoomd waardoor ik de kin en de vorm van het gezicht mis.
Hoop dat je er wat aan hebt, is niet als kritiek bedoeld hoor, gewoon mijn mening Knipoog

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 19:52

Dankje! Ik heb de pech een compactcameratje zonder statief en MET trillende handjes te hebben.. Dus vandaar dat sommige foto's niet helemaal scherp zijn. Ik hoop echt op nog heel veel commentaar, ben maar hard voor me.. Ik moet er nog veel van leren! Lachen

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:57

2de foto van de waterval is mooier, de details zijn beter te zien, zowel van rosten als planten en water.
1ste foto van het gezicht vind ik het mooist, het geeft een hele rustige , opeen of andere manier tevreden, sfeer mee!
vind het echt een mooie foto!!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 20:07

Ik weet overigens dat de onderwerpen wat standaard zijn. Had gister een foto-bui, maar helaas geen goed materiaal. Originele onderwerpen komen (hoop ik na een berg kritiek en advies) zo snel mogelijk!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:50

WildChild schreef:
183 pageviews en 9 berichten, kommop, wat doe ik fout? Lachen

Moderatoropmerking:
Als je op deze manier schopt trek je echt niet meer users aan hoor. Lachen Schoppen is niet toegestaan, post verwijderd.

Daarnaast:
Verzoek tot het posten van onderbouwd commentaar. Probeer uit te leggen waarom je iets wel of niet mooi vind en geef de TS tips.
Diverse berichten verwijderd.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 12:59

tja wildchild waarschijnlijk doe je nniks fout, maaar soms antwoorden mensen nou eenmaal niet... heb ik ook zo vaak!