Nu moet het een serie van max. 6 foto's worden (anders past het niet), en ik heb er nu dus één teveel. Ik zou graag van jullie willen weten welke het beste weg kan, en het liefst ook waarom.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Daarnaast zijn alle vormen van opmerkingen, tips, goede foto's, slechte foto's enz. welkom! Zeg gewoon wat je vind, daar kan ik tegen hoor, ben ik erg blij mee zelfs!

Ik heb zie zelf ook dingen, maar hoor graag wat jullie ervan vinden!
Ik was eigenlijk nog niet klaar met de foto's, maar m'n moeder had ze al af laten drukken. Ik heb toch deze foto's neergezet, zodat jullie weten hoe ze er afgedrukt uitzien en een 'eerlijkere' keuze kunnen maken over de afvaller.
Ze zijn allemaal wel wat donkerder, waardoor 2-5 net wat mooier worden, maar 6 eigenlijk echt te donker is.
Vinden jullie dat ik een verhaallijn erbij moet schrijven (bv in het verslag) of kunnen jullie zelf je eigen verhaal erbij maken?
Pff... Hoop vragen, hoop tekst, maar met een reactie sowieso ben ik al blij.

die eerste vind ik het minste bijpassen. Ik vind de foto's heel mooi! Ben benieuwd wat je ervoor krijgt. 
De eerst kan het beste weg, deze voldoet in mijn ogen niet aan de opdracht. Hier komen geen culturen samen toch?
) Maar we gaan nog foto's maken