[MOV] The Price of Death..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Eleandra

[MOV] The Price of Death..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 21:22

Tja, altijd als ik niets meer te doen heb bij de paarden ga ik een film maken. Deze keer met Inge, Jaimy, Cindy en ik. Het was een erg donkere dag, dus is het ook een erg donkere film geworden. Heel jammer. Verder hadden we niet erg veel spullen ter beschikking. Er zijn een paar foutjes gemaakt, maar dat hadden we toen niet door. Om die reden zal ik het verhaal een beetje uit moeten leggen.
2 Mensen winnen een vakantie, daar wordt een van hen vermoord. De ander is zo geschrokken dat ze blindelings wegrent, uit de caravan valt en dood is ( Clown ) De poetsvrouw wordt vergiftigd. Een nieuwe familie komt ( een vrouw ) die flauwvalt als ze 2 lijken ziet.
Érg jammer is het ook dat Windows Movie Maker weigerde mee te werken. De muziek en tekst stond op de goede plaats, maar na het opslaan opeens volledig verkeerd! Dat ziet er misschien soms een beetje raar uit en hoort zich raar aan.
Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=EGN4rw6KUFs
Nou ik ben dus erg benieuwd naar jullie reacties en tips. Zelf ben ik er niet helemaal tevreden mee

Red_Savage

Re: [MOV] The Price of Death..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 21:31

Ow jij Pimp! Ik vind he, geweldig !!!!!! Zeg Pimp, ik heb wel meegeholpen de liedjes uit te zoeken hoor !!! Tong uitsteken Hahaha, maar ik vind hem GEWELDIG !!! Vooral de bloopers *LOL*

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 22:18

He bah, ik kan niet meer editten, Red_Savage heeft geholpen met het inelkaar zetten van de film. Liedjes uitzoeken ed. Tong uitsteken

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 23:04

Wat een hoge stemmetjes zeg Haha!
Tip, zorg de volgende keer voor wat meer licht in de trailer. Je ziet daar echt vrij weinig(in het begin, als ze aan tafel zitten)
Leuk gedaan verder!

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 09:36

Inderdaad, HAHA ik moet er eigenlijk best om lachen Nagelbijten / Gniffelen Die ene maakt daar een koprol uit de trailer haha Nagelbijten / Gniffelen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 12:52

hij is cool Haha!
jammer van de donkere carvan

ik heb ook een keer lord of the rings herfilmd de echte waarheid achter de ring Clown heb hem nooit uitgewerkt helaas..

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 16:34

@Edda
Haha was me nog niet opgevallen van de stemmen, maarja we zijn ook pas 12 en 13.
De trailer is een caravan en we hebben echt voor zo veel mogelijk licht gezorgd, maar het lukte niet echt omdat de hele film niet voorbereid was.
@ Soet
Tja, een lachfilm die een horrorfilm had moeten zijn he Haha!
Die koprol was dus eigenlijk een val uit de caravan in een niet bestaande afgrond. Eigenlijk moest de gil ook steeds zachter worden, alsof ze steeds dieper viel, maar ja, een beetje opvallend omdat we net door diezelfde deur naar binnen waren gekomen. Clown
@Fairytail
Dankje en inderdaad jammer dat hij niet erg licht is.
Verder moet je die film echt gewoon nog een keer uitwerken, ik ben nu wel nieuwsgierig namelijk!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:46

ik zou niet weten hoe dat moet, hij staat namelijk op zo'n ouderwets bandje
zit wel een vette sliding stop in met mijn paardje Haha!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 16:48

Aaah! Jammer!
Had je echt zo'n 2 uur lange film gemaakt?
En trouwens, je hebt in je onderschrift Avarter staan, ik weet niet of het je uitmaakt, maar mij herinnert het aan aFarter en ja ik ben erg sorry Clown