[Tek]Roodborstje, Tryggur een leeuwenwelp

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

[Tek]Roodborstje, Tryggur een leeuwenwelp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 18:34

heej mensen Haha!
weer druk aan het tekenen geweest en wou jullie dus ff om mening en tips vragen Lachen ben nog niet zo'n ster in het tekenen, maar ga toch aardig vooruit denk ik Knipoog

Leeuwenwelp (is btw mijn eerste pastelkrijt tekening) de onderkant van het tijgertje is ondertussen ietsjes voller
Afbeelding

2de pastelkrijt tekening Tryggur fra Taperagua, oftewel gewoon Tryggur van wendy15 hier op bokt:
Afbeelding

Dan nu de tekening, een tekening van aquarelPOTLOOD (houd daar wel rekening mee, want zit verschil) Dit Roodborstje zit bij regelmatig bij ons in de stallen en heb een foto van mijn vriendin gebruikt voor deze tekening Lachen (suzanne_k hier op bokt)
Afbeelding

Groetjes Jeltien

en als je kritiek heb, no problemo, maar geef dan wel opbouwend commentaar zodat ik het kan verbetere Lachen

Naomi21

Re: [Tek]Roodborstje, Tryggur een leeuwenwelp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 18:40

Hihi, jouw tekeningen hebben altijd iets heel vrolijks Jel! Erg leuk *LOL*

Mmh tips...
Voor vachtjes (1e en 2e tekening) zou ik proberen om het geheel met kleinere streepjes in te kleuren, zet ze vrij dicht tegen elkaar aan en dan krijg je hele zachte, aaibare vachtjes Lachen .
De aquapotlood zou mss nog wat meer kleurtjes mogen hebben? Een beetje rood aan de onderkant om het kinnetje aan te geven van de vogel mss?

Maar erg leuke werkjes weer Ja !

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 18:43

hey jeltien,
Leuke tekeningen. Ik kan je niet veel tips geven maar ik vind het roodborstje een beetje simpel ik weet niet maar ik denk dat je beter kan.

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 18:51

Naomi21: zal dat de volgende keer eens gaan proberen,
whaha en dat vrolijke *LOL* misschien breng ik mijn eigen vrolijkheid over op de tekening, dus als je ooit een verdrietige ziet Nagelbijten / Gniffelen

Suzanne_k: zou je wel gelijk in kunnen hebben, moeilijk bij een vogel Knipoog omdat je zo weinig echt schaduwen hebt zeg maar Lachen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 20:41

[UK] > [CB]