De meningen zijn tot nu toe erg verschillend.
Bij Mietje@Bokt is hij niet helemaal scherp, bij mij hartstikke scherp, ook op groot formaat.
Naar mijn mening had er meer ruimte onder haar kin bij gemogen, maar helaas.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Fairie schreef:Wat een sfeer en uitstraling. Heerlijk. Heel fijn dat traantje en die glazige oogjes. Dat kleine mondje wat er nog wat extra's aan geeft. Vooral op het gebied van uitstraling is deze heel netjes.
erg mooi gezichtje. Iets meer ruimte onder de kin was mooier geweest maar verder is ie super
Fairie schreef:Bij mij is hij ook niet helemaal scherp. Maar een foto kan bij enorm verkleinen ook wat onscherp raken.
Wat een sfeer en uitstraling. Heerlijk. Heel fijn dat traantje en die glazige oogjes. Dat kleine mondje wat er nog wat extra's aan geeft. Vooral op het gebied van uitstraling is deze heel netjes.
Met uitzondering dus van de scherpte, dat is gewoon jammer. Verder nog: het licht grijze randje rechts boven in de hoek. Denk dat het niet uit maakt als je dat op vult met de zelfde tint als het mutsje. Heb je de kin geretoucheerd? Daar is het enigszins gevlekt, wat me niet helemaal natuurlijk lijkt.