hoi hoi
ik heb geprobeert een gedicht te maken maar ik ben er geen ster in en het
is vind ik zelf er mislukt maar mis vinden jullie het iets het gaat over mijn oude pony die is verkocht
heb respect voor mijn gedichten kunst hihihih
nou hier komt hij dan
hij is wel erg lang
lieve solaira
ik weet het nog zo goed van het begin dat ik je kreeg tot het einde dat je weg ging het gaat hier niet over de dood maar over verkoop.
op de dag van mijn verjaardag kreeg ik jou
maar ik wist nog niet eens hoe je er uit zag of dat je lief was maar dat maakte mij egt niet uit ik ging de dag erna meteen naar je toe en zag jou in de wei staan je kende mij niet eens en kwam al gewoon uit jezelf op me af gerend dat had ik nog nooit meegemaakt
we brachten jou naar de stal en ik was al meteen gek van je niet om je je uiterlijk maar je perfecte innerlijk je was nog maar 2 en half en ik ging je lekker poetsen ik wou je hoeven uitkrabben er kwam een man hij pakte je vast enzij meisje pas op hoor dat kent hij nog niet
en hij zij dat jij zou gek doen de man hield je stevig vast en ik tilde je beentje op je werd helemaal gek en het lukte niet om je been in de lucht te krijgen
de man ging later weer weg en jij kwam rustig naar me toe en drukte je kopje tegen mij aan ik merkte dat jij mij iets duidelijk wou maken ik ging in je stal met de hoevenkrabber en tilde je been op en je deed heel normaal geen eens getrapt of geklierd ik begreep jou meteen je wou niet dat iemand je vast hield
later was het een moment dat jij 3 jaar werd dus zo ver om ingereden te worden
het ging heel goed in het begin maar later met galop en andere oefeningen begon jij het niet meer te snappen je was heel sterk en zette door het was jou gelukt om mijn hulpen te begrijpen
ik reed je verder in en we werden egt een kombi we gingen naar verschillende wedstrijden
maar wonnen nooit iets het was niet erg maar na een tijdje werd het erger je kon niet meer galoperen
toen moest ik een heele erge beslissing nemen
om jou te verkopen het was egt niet omdat jij voor mij te slecht was maar ik moest een keus maken en ik heb deze keuze gemaakt wat wat ik met jouw wou berijken kon jij gewoon niet door je afwijking
en het was gewoon te zwaar voor jou en dat vond ik ook erg zielig voor jou om je door te pusjen
tot je het kon
ik mis je nu super maar ik weet dat jij het goed hebt op dat mooie plekje op de aarde bij
samir in emmen ik kan je wel niet meer zien maar je bent nog steeds in het mooiste plekje in mijn lichaam
en dat is mijn hart je bent nu geschoren dat vind ik heel cool
en dat ze mij op de hoogte houden over jou vind ik heel erg lief van jou nieuwe baasjes
en het mooiste aan samir en zijn familie zij hoeven geen prijzen te winnen op wedstrijden maar gewoon voor de lol
jij was verkocht en 1 week later kreeg ik te horen dat jij een wedstrijd had gelopen en dat je een sjiek paardje was en heel lief
de geheimen die ik jou heb verteld neem je mee in je graf en ik de jouwe dit gedichtje heb ik speciaal gemaakt voor jouw liefe solaira!
groetjes van je oude baasje daphne
wat vinden jullie er van?
mvg daphne