joel schreef:als je niet populair bent in UK krijg je ook zelden veel reacties op je foto's, ongeacht hoe goed ze ook zijn.
de foto's lijk mij best bizar, persoonlijk zie ik graag natuurfoto's zoals foto 1 ongeveer, nummer 5 is wel leuk alelen jammer dat de horizon niet recht is, net als nr 6 vind ik 5 en 6 kwa kleuren best tegenvallen... geen idee wat de reden daarvan is.
nr 7 vind ik daarnaast dan weer wel prachtig...
de druppels zijn leuk, maar ik zie daar nooit een boodschap in, de portbagage is ook moeilijk te herkenenn op 8.
Greetz J.
Ja, ik heb wel gemerkt dat je hier eerst "populair" moet zijn voordat je reactie's krijgt. erg jammer, aangezien de meeste reacties gaan naar de mensen die "populair" zijn en niet naar de mensen die nog niet zo lang bezig zijn en tips goed kunnen gebruiken.
Daarom waardeer ik jouw reactie dan ook! In het begin dat ik hier net lid was, heb ik regelmatig foto's van je gezien hier. Daar zaten werkelijk prachtige platen tussen! Jammer dat je niet zoveel meer van je laat zien, maar dat zal neem ik aan wel zijn om de bovenstaande reden.
Ja nu je het zegt is bij 5 en 6 de horizon een tikkie scheef, erg lastig met zo'n heuvelachtig landschap. Het was die dag erg mistig, vochtig en koud, misschien dat de kleuren daarom zo zijn. anders zou ik ook geen idee hebben.
Al met al Thank You
voor je reactie. hiervoor plaats ik ze eigenlijk.. Misschien moet k dan toch maar eens opzoek naar andere fora of sites waar ik ze kan plaatsen? Heb jij toevallig nog tips (eventueel via pb
)
Liefs,
Caroline