Dit is enkel een manier voor mij om op creatieve wijze uitdrukking te geven aan een discussie waar je hier op bokt geregeld tegenaan loopt en die ik zeer interessant vind om te volgen.

Het is ook vandaar dat het een rustige foto is, geen getrek of wat dan ook. Stang hangt volledig los, trens rustig aangenomen, geen overmatig speeksel. Dit ter verwoording van het standpunt dat er mensen zijn die echt wel weten hoe netjes te rijden. Het andere standpunt is de principevraag: het is wel een hele hoop ijzer en leer rond neus en mond.
De vraag is dus geen waardeoordeel, maar als oprechte vraag-vraag, waarvan het antwoord afhankelijk is van perceptie en referentiekader.

Gelieve u niet volledig te verliezen in een hartstochtelijk betoog over dit onderwerp, op RT-D is dit al volop aan de gang.

Ik ben zelf tevreden met het resultaat. Het is een mooi plaatje, maar zet aan het denken. Het nette uiterlijk geeft een indruk van "mooi zeg", dan lees je de vraag, denk je '?', en valt misschien toch het oog even op de optoming. Het zilver van de bitten ligt mooi op de zwartte huid, het zwarte leer contrast juist mooi met de witte vacht.
Enige minpunt vind ik nu ik zit te kijken toch dat een ander letterype misschien beter was geweest...
Orginele foto is ook door mij overigens.

)