[FB] Happy athlete?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Elanor

[FB] Happy athlete?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 11:44

Vóórdat ik half bokt over me heen krijg: Ik heb verder niets speciaal tegen op optomingen, trainingen, sport, wedstrijden whatsoever.

Dit is enkel een manier voor mij om op creatieve wijze uitdrukking te geven aan een discussie waar je hier op bokt geregeld tegenaan loopt en die ik zeer interessant vind om te volgen. Lachen

Het is ook vandaar dat het een rustige foto is, geen getrek of wat dan ook. Stang hangt volledig los, trens rustig aangenomen, geen overmatig speeksel. Dit ter verwoording van het standpunt dat er mensen zijn die echt wel weten hoe netjes te rijden. Het andere standpunt is de principevraag: het is wel een hele hoop ijzer en leer rond neus en mond.

De vraag is dus geen waardeoordeel, maar als oprechte vraag-vraag, waarvan het antwoord afhankelijk is van perceptie en referentiekader.

Afbeelding

Gelieve u niet volledig te verliezen in een hartstochtelijk betoog over dit onderwerp, op RT-D is dit al volop aan de gang. Knipoog

Ik ben zelf tevreden met het resultaat. Het is een mooi plaatje, maar zet aan het denken. Het nette uiterlijk geeft een indruk van "mooi zeg", dan lees je de vraag, denk je '?', en valt misschien toch het oog even op de optoming. Het zilver van de bitten ligt mooi op de zwartte huid, het zwarte leer contrast juist mooi met de witte vacht.
Enige minpunt vind ik nu ik zit te kijken toch dat een ander letterype misschien beter was geweest...
Orginele foto is ook door mij overigens. Lachen

Anoniem

Re: [FB] Happy athlete?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:50

Ik vind het idee goed, maar wel persoons gebonden. Ja

De uitwerking vind ik wel erg gaaf, mooi gelukt! Lachen

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:41

Het lettertyp vind ik er niet echt bij passen, iets te druk. Verder vind ik het een mooi plaatje zo, ziet er netjes uit.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:44

Persoonlijk ontwerp inderdaad wel mooi. Wanneer je het hele hoofd had gehad met oortjes naar voren gepunt en een heldere blik, had je het tegen overgestelde bereikt Lachen. Happy, ja!

djedda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:39

Jammer dat er een schaduw overheen valt.. dat stoort mij best wel (onder neusriem, bij het bit)
en het lettertype kan idd misschien anders.. Nu valt het vraagteken weg.

verder, goed bedacht Lachen!

Habianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 18:32

Mooie foto+bewerking en idd het lettertyp zou misschien iets stijlvoller kunnen wat sjieker.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 19:19

Ik vind het lettertype juist niet storen.
Ik had er misschien juist voor gekozen om het hele hoofd van het paard erop te zetten, het ziet er nu een beetje 'afgeknipt' uit, aan de andere kant is het nu wel duidelijk wat je bedoeld Lachen.
Mooie foto, met een goede gedachten erachter.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 19:49

Mmm nee ik vind het juist wel goed zo, je hebt nou alle aandacht naar die mond plus het erin gestopte ijzerwerk (oei, schemert mijn mening hierin door? Bloos )
Wbt het lettertype..ik vind dat ook wel passen, het is goed leesbaar en ook sierlijk, atletish wellicht?
Interessante FB!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 20:40

De reden dat ik niet het hele hoofd erop het gezet is inderdaad wat Berdien zegt. Lachen
Djedda: je hebt gelijk, maar ik stoor me er niet heel erg aan. Lachen