[Foto] A Little Friend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

[Foto] A Little Friend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 19:34

Goed gekozen titel?

Foto heb ik uiteraard zelf gemaakt en Juultj heeft hem zo bewerkt dat de achtergrond is zoals ik hem wilde. (ik kreeg het zelf namelijk niet voor elkaar...Clown )

Afbeelding

Commentaar is natuurlijk welkom. Lachen

Edit: ik zie nu wat ruis in de schaduw...beetje jammer...

Soprano

Re: [Foto] A Little Friend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 21:34

Vindt hem eigenlijk niet zo speciaal.. Gewoon een knuffeltje centraal in beeld zegt me niet zo veel. Plus dat de scherpe slagschaduw mij wel wat stoort. Misschien de foto ietsje 'spannender' maken?
(vb: dat de knuffel op de weg ligt waar je op scherp stelt en dan zie vervaagd een mama die hand in hand met haar kindje loopt weglopen, zodat ze haar 'little friend' kwijtraakt. Ok even een stom voorbeeld maar zoiets bedoel ik dus Clown )

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 21:59

Haha...ik zie wat je beschrijft helemaal voor me! Ik zal de knuffel morgen op straat gooien...Clown Nee, je hebt wel gelijk...compositie had spannender gekund...ik ga nog wel eens wat proberen van de week...bedankt voor je tip! Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 10:29

Ondanks de compositie wat spannender had gekund, vind ik het toch een hele lieve foto.
Nou ben ik sowieso een knuffel freak, misschien dat dat ook meespeelt. Maar ik weet niet, hij spreekt me aan! Kan er rustig een hele tijd naar kijken.