Ik heb jullie hulp nodig!!!
Ik zal even vanaf het begin beginnen...
Een paar maanden geleden kwam ik op het idee om iets leuks te gaan doen. Iets waar niemand zo op komt en iets wat niet makkelijk is om te doen. Een paar jaar geleden wilde ik al een film maken! Dat is toen niet helemaal door gegaan omdat ik het geld er niet voor had. Ik wil het namelijk wel zo professioneel mogelijk doen!!
Mijn idee deze keer is: Een Cabaret Show! Iedereen heeft natuurlijk van het BNN programma, DE LAMA'S gehoord! Zoiets ben ik nu dus ook aan het organiseren. Ik heb vrienden van mij gevraagd om mee te doen aan het improvisatie programma en ze zijn allemaal heel enthousiast. Ik heb in totaal 6 (lama's) personen die standaard in de show zitten, dat is dus HET improvisatie talent. Daarnaast betrek ik (net als bij de liveshows van de echte lama's) het publiek er ook bij! De mensen die ik uitnodig zijn, collega's, vrienden en kennissen enz, dus geen onbekende!We hebben al geoefend en het ging beter dan verwacht!
Maar het is absoluut niet makkelijk om met helemaal NIETS (alleen een paar woordjes), IETS te maken. Daarom moet het niet te moeilijk zijn. Je hebt bij de onderwerpen het moordspel en datingshow, locaties, personen enz. nodig. Nou is mijn vraag of jullie misschien nog leuke locaties, personen, moordwapens enz in gedachten hebben, wat ik kan gebruiken in mijn show! Het moet niet te moeilijk zijn!
Alle tips en informatie die je mij kunt geven zijn welkom!! Ik wil er natuurlijk een spetterende show van maken! De zaal, de kosten en publiek enz is allemaal al geregeld. Als jij toevallig weet waar ik een beamer, headsets enz vandaan kan halen (lenen) zou dat erg fijn zijn!!
Alvast bedankt voor het meedenken!!
Groetjes Maayke

), een sticker