[TEK] Wat zeggen jullie ervan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

khirshanta

[TEK] Wat zeggen jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 02:04

Ik kijk nu pas serieus naar udk, en HALLO wat een mooie werken!
Dan begin je toch wel echt duchtig aan jezelf te twijfelen... Omdat ik als tekenaar anders tegen mijn tekeningen aankijk, wil ik nu dan toch wel weten wat ánderen eigenlijk ervan vinden. Als jullie aub commentaar zouden willen geven? En ik ben niet uit op "(dat arme ding wil aandacht) Ja, mooooi...°
not°", dus eerlijk zeggen Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Deze heb ik als laatste gemaakt, daar heb ik ook nog een foto van Haha!:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 08-01-07 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [ ] toegevoegd

Anoniem

Re: TEK Wat zeggen jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 06:00

Best aardig! De eerste twee vind ik de beste. Alleen staan op de 1e de oren nogal raar, misschien kun je daar nog eens naar kijken. Bij de tweede vind ik het voorhoofd van de pony aan de linkerkant (boven oog) wat vreemd overkomen, maar dat kan ik niet echt plaatsen verder.

De laatste vind ik minder, hoewel die best goed lijkt op de foto. Misschien is het meer dat ik de foto niet zo geschikt vind om na te tekenen ofzo...

Mireille

Re: [TEK] Wat zeggen jullie ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 09:59

Moderatoropmerking:
Een tag is inclusief haakjes Knipoog Even toegevoegd voor je.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 13:54

Oren verbeteren en het hoofd op de tweede... het lijkt of het oor net iets te hoog staat, en het stukje boven het oog is net wat te breed. De laatste: ik had er ook erg veel moeite mee het een beetje goed te krijgen, zonder de schaduw van het hekwerk was het veel minder plastisch, omdat ze zo glanst. Een gezond paard heeft dus toch zijn nadelen Haha!

@tag: mijn toetsenbord is raar (vraag me niet waarom) en ik weet niet waar die vierkante haakjes zitten Blond

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:25

De eerste vind ik het beste ja. De andere twee lijken niet echt afgewerkt. Bij de eerste heb je de manen wel mooi onder de knie zie ik. Ik denk dat as je goed blijft oefenen je een aardig eind ver kan komen. Lachen

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:47

Erg leuke tekeningen, die 1e vind ik ook de mooiste. Die lijkt wat netter (minder krasserig) gemaakt te zijn dan de anderen met zeer mooie manen idd! Ja

T valt mij alleen op dat t papier wat gekreukt lijkt? Lachen

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 00:04

Ja, dat zeker... met twee (hyper) honden, een kat die graag op papier ligt en verwoed gummen, blijft dat onvermijdelijk. Voor mijn tekeningen voor Brooke doe ik echter wel héél veel voorzichtiger, dus daarom hoeft niemand zich zorgen te maken Lachen

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:26

Onvermijdelijk? Ik heb ook een kat die graag op papier ligt. Maar ik zorg er gewoon voor de mijn werk altijd netjes opgeborgen ligt...

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 22:04

Dat is waar, maar probeer je eens te verweren tegen een hond die met vier voeten tegelijk op je springt (op de bank)