[Fotos] Haflingers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Loontje_

[Fotos] Haflingers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 15:48

Opeens stonden er 6 Haflingers bij ons op de es.
Dus ik er weer heen met mijn camera.

De fotos zijn NIET bewerkt, ze zijn alleen soms lichter gemaakt en er zit contrast over! Ja

Ohja: Zou het wel leuk vinden dat als je gekeken hebt, dat je dan ook eventjes een berichtje achterlaat Knipoog

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

Dat waren ze.
Commentaar graag Knipoog Maar houdt het wel vriendelijk Bloos

Groetjes Lione

Anoniem

Re: [Fotos] Haflingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:04

1: Compositie is okee, leuk! Ik had alleen wat minder ruimte overgelaten zodat het paard wat meer in beeld komt.
2: Hetzelfde als bij 1.. hoewel, dit geeft wel een extra schattig klein jonkie beeld.. zegmaar Haha!
3: Had ik ook liever 'meer paard' en minder ruimte bovenin gezien. Ook vind ik het stuk buik erbij net iets teveel, ik had zelf een crop hiervan gemaakt waarbij het paard beeldvullender is en het stuk links anders is afgesneden.
4: Ondanks de kwaliteit (die niet zo geweldig is) vind ik dit een hele leuke foto! Qua compositie maar vooral ook qua kleur!
5: Ik neem aan dat je op je hurken oid bent gaan zitten? Ik was zelf ieeetsje meer omhoog gaan zitten.. compositie vind ik verder leuk, netjes!
6: Zie 5 Knipoog
7: Compositie opzich wel leuk, ik had alleen liever gezien dat boven en rechts van het paard evenveel ruimte over was (rechts heeft nu iets meer dan boven volgens mij). De grauwe kleur vind ik hier weer iets minder.
8: Wel schattig, alleen bij de randen (van de pony) ziet het er toch stiekem wat bewerkt uit (geblurred) en ook boven de oren / maantop.
9: Erg leuk, de kleuren weer wat grauw maar niet zo heel erg. Leuke compositie op zich en leuk moment!

riete

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 17:10

bij foto 1 stoor ik me een beetje aan het stukje halster dat los hangt. voor de rest mooie foto.
foto 5 komt wat onstabiel over. ik heb het gevoel alsof het paard ieder moment kan omvallen. je ziet ook maar 2 voeten wat het effect van omvallen nog vergroot.
foto 9 is heel mooi. misschien was het nog net iets mooier moest er aan de onderkant nog een beetje meer zichtbaar zijn.
voor de rest echt hele mooie foto's!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 19:31

Moderatoropmerking:
Verzoek tot het posten van onderbouwd commentaar. Probeer uit te leggen waarom je iets wel of niet mooi vind en geef de TS tips. Berichten als 'Oke bedankt, nog meer reacties?' na elke post zijn ook niet nodig.
Diverse berichten verwijderd.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:55

Sorry, ik vind het niks.. Grauwe, donkere foto's, die niets uitstralen..
Jammer dat de beestjes ook zo vreselijk goor zijn Clown
Let ook op je horizon, die is op veel foto's scheef.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:00

Ik vind die achtergrond op bijv foto negen niet mooi. Dat de hafs er zo vies uitzien vind ik juist prachtig. Mooie foto's, wat voor camera heb je?
Fototechnisch commentaar kan ik niet echt geven, maar ik vind dat je leuke onderwerpen hebt, en dat grauwe vind ik er juist bij passen.
Ja, deze foto's zijn helemaal mijn smaak Ja

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 19:24

imd schreef:
Ik vind die achtergrond op bijv foto negen niet mooi. Dat de hafs er zo vies uitzien vind ik juist prachtig. Mooie foto's, wat voor camera heb je?
Fototechnisch commentaar kan ik niet echt geven, maar ik vind dat je leuke onderwerpen hebt, en dat grauwe vind ik er juist bij passen.
Ja, deze foto's zijn helemaal mijn smaak Ja

Ja het is ook mijn smaak.. Nagelbijten / Gniffelen
Maarja iedereen zijn eigen mening. Ja
En ik heb de Panasonic Lumix DMC Fz-5 Knipoog