Foto's zijn 500 x 750
Oh en op sommige foto's ontbreekt mijn zwarte lijntje als kader zie ik net *prutser

Haha ja. Voor het eerst fotograferen geoefend met een mens als slachtoffer en geen paard of hond.
Eerste poging, (ondebouwd) commentaar / (opbouwende) kritiek / tips zijn allemaal dus meer dan welkom

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

- edit-
Eigen commentaar:
1 - Vind ik zelf wel leuk, eigenlijk.
Ik heb wel het idee dat de grond (aan de onderkant van de foto) een klein beetje scheef is, maar ik weet het niet zeker. Dat stoort.2 - Leuk, had misschien in photoshop wat warmere kleuren kunnen toevoegen (past naar mijn idee leuk bij het zonlicht xD )
3 - Eigenlijk wat te donker, lijkt ook wat flets terwijl ik toch flink met contrast en levels heb zitten kl*ten in photoshop.
4 - Hij lijkt niet helemaal scherp in het gezicht, kan door (slechte) bewerking komen. Oorbel is volgens mij wat bewogen, of iig onscherp - stoort.
5 - Issie nou scheef, of niet?
De foto lijkt wel wat druk achteraf.6 - Lijkt ook niet helemaal scherp. Met photoshop wat geprobeerd te verbeteren, helaas komt dat de kwaliteit niet ten goede. Misschien wat minder ruimte boven moeten laten en wat meer ruimte onder, zodat je echt ziet dat ze zit (ziet er nu wat raar uit misschien).
7 - Ik had liever wat meer scherptediepte bij de boom gezien, zodat je die echt de verte in ziet gaan.
8 - Vind ik gewoon leuk, anderen misschien wat druk, maar dat is een kwestie van smaak. Kleur is wat minder mooi hier.
9 - Haha ik vind het effect leuk en de compositie. Weer een kwestie van mijn rare smaak.
Haha ik vind Evelien juist heel spontaan en leuk lachen / kijken, maar dat verschilt kennelijk per persoon