acryl 29 x7 180 gr
Dit is voor school. moet met 'smerig'palet werken. dus vandaar deze oefening en daarom ziet ze er vrij vlekkerig uit omdat dat niet m'n stijl is, al die rare kleuren en vegen en strepen en smerige verftoestanden. de verf van het gezicht is trouwens allemaal metallic, het haar is gedeeltelijk metallic. omdat ik niet wist waar ik moest beginnen heb ik een titel uit de fantasy100 genomen. captured dochter staat voor de dame die geheel en al in beslag is genomen door de liefde die ze voor een zekere kerel heeft opgevat....of zoiets ahem
verder nog een ander dingetje dat een vooroefening is voor een schilderij op 100 x70, vandaar de simpele vormen en het gebrek aan detail.

acryl 29,7 x 42 180 gr
vrij cliche, maa rwe moesten iets met schaduw doen. had al een paddestoel, maar daar was k achteraf niet zo tevreden over en ik wilde toch iets met symboliek, een vleugje myth en wat landelijke toestanden erin hebben...
en dan tot slot nog iets dat ik tijdens de open dag op school heb gemaakt tussen de bedrijven door. niet veel bijzonders, maar het ontwerp van het beestje is wel grappig en totaal mijn stijl. ik denk dat ik deze na februari eens ga uitwerken.

acryl 100 x70 200 gr
zo dit waren de frubjes van vandaag met hun verhaal :lol:
Grussels
Silver Storm