Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

om het verhaal iets meer 'inhoud' te geven is het leuker als je de personages iets meer uitwerkt, hoe zien ze eruit, wat is hun karakter. neem daarbij de omgeving bij en dan is het helemaal okee! verder is het leuk geschreven. als je het leuk vind om te schrijven, dan moet je vooral doorgaan met schrijven!
succes met verder schrijven!
Kimmm schreef:een goede tip is misschien om niet na elke geschreven regel een nieuwe regel te starten, om te enteren zeg maar. hierdoor wordt het een stuk prettiger om te lezen, een stuk rustiger voor je ogen zeg maarom het verhaal iets meer 'inhoud' te geven is het leuker als je de personages iets meer uitwerkt, hoe zien ze eruit, wat is hun karakter. neem daarbij de omgeving bij en dan is het helemaal okee! verder is het leuk geschreven. als je het leuk vind om te schrijven, dan moet je vooral doorgaan met schrijven!
dit zijn trouwens geen aanmerkingen, maar opmerkingen. kijk maar wat je ermee doetsucces met verder schrijven!

El_vis schreef:oke, heel erg bedankt voor de tips, inderdaad zie ik wel waar jullie naar toe proberen te gaan. bedankt, ik zal kijken wat ik ermee doe