[Tek] Paardje van bokker Waldo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

8Eveline

[Tek] Paardje van bokker Waldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 16:29

Haha! Ja daar ben ik weer, heb weer een pasteltekening af. Eigelijk nog in 2006 maar bokker waldo was op vakantie en die moest ik toch eerst even toestemming vragen of ik het in een topic mocht plaatsen Ja
De meeste mensen zullen de foto wel kennen uit een @ work topic want daar heb ik hem ook uit Lachen

Kleine versie
Afbeelding

Groter versie met foto ernaast
http://i4.photobucket.com/albums/y106/Kraaltjes/IMG_2606.jpg

Okeey mijn eigen minpuntjes Vork
- De peesjes Tong uitsteken ja die zijn er gewoon niet, expres gedaan trouwens
- Het hoofd van de ruiter Bloos
- De schaduwen zijn totaal anders geworden, vond het niet zo mooi toen ik het ongeveer zo had als de foto
- Het hoofdstel, nog "lijntjes" vindt het erg moeilijk nu alles een stuk kleiner was dan als ik alleen een hoofd tekenen Ja
- Haha! Dit is mijn eerste ruiter en tweede "hele" paard dus wees lief Kusje

Demone

Re: [Tek] Paardje van bokker Waldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:39

Best netjes hoor!
Ik zou het niet kunnen.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 21:50

Lachen Dankjewel

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:59

Dat is geen makkelijke foto om na te tekenen, vind dat je het er nog heel netjes vanaf hebt gebracht! Lachen
Het geheel is netjes in verhouding, helemaal niets mis mee. Toch oogt het totaal nog n beetje "simpel".
Veeg jij? Dan zou ik proberen om dat niet meer te doen, diepere kleuren geven meer sfeer en leven aan het beeld. Deze foto is ook niet makkelijk met die donkere schaduwen, ik zou n volgende keer n foto kiezen waar t paard heel duidelijk belicht opstaat Lachen .
Een ondergrondje zou er mss ook nog leuk bij staan, wat groen gras voor wat meer kleur in het geheel Lachen .

Maar je blijft duidelijk vooruit gaan en das leuk om te zien Ja !

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 17:40

Naomi21 schreef:
Dat is geen makkelijke foto om na te tekenen, vind dat je het er nog heel netjes vanaf hebt gebracht! Lachen
Het geheel is netjes in verhouding, helemaal niets mis mee. Toch oogt het totaal nog n beetje "simpel".
Veeg jij? Dan zou ik proberen om dat niet meer te doen, diepere kleuren geven meer sfeer en leven aan het beeld. Deze foto is ook niet makkelijk met die donkere schaduwen, ik zou n volgende keer n foto kiezen waar t paard heel duidelijk belicht opstaat Lachen .
Een ondergrondje zou er mss ook nog leuk bij staan, wat groen gras voor wat meer kleur in het geheel Lachen .

Maar je blijft duidelijk vooruit gaan en das leuk om te zien Ja !

Ik zal het eens proberen zonder de doezelaar Ja heb het eigelijk nog nooit geproberd.
Lachen Ik heb nog een wat simpeler foto in de wachtrij staan, daar kan ik beter de schaduw op oefenen.
Een achtergrond Bloos was ik eigelijk ook van plan maar weer helemaal het idee kwijt geraakt. Nu zeeft ie wel een een beetje hahah
Haha! Dankje voor je compliment, vindt het erg leuk om te zien dat een super tekenaar die van mij ook wel mooi vindt