ben wel blij met de scherpstelling en de kleuren zo...maar commentaar is welkom...=)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Lientjee schreef:haha, leuk bedacht..
had eigenlijk niet verwacht op zoiets
Mooi scherpgesteld, ik vind alleen de letters heel onduidelijk..
liekieJ schreef:Mooie foto, had de achtergrond liever écht wit gezien, zodat de beer er meer uit zou springen. Verder mooie foto, leuke compostie en scherptediepte.
Ik vind de letters wel goed zoals ze nu zijn, ze vallen voor mij niet heel erg op.
Peeetje schreef:Ik vind em mooi! De achtergrond had idd beter een andere kleur kunnen hebben, iets anders dan dit bruin in ieder geval.. Maar verder mooie scherpstelling. Wel een briljant idee trouwens!
Devica schreef:whahaha goed bedacht...
dat was teddy dan...
xxiezz
dewipony schreef:ik vind het er wel mooi opvallend uitzien eigelijk, mooi beeld, de tekst niet te zichtbaar zodat de aandacht op de tekst valt.
Leuk bedacht!
Mzz_emmatje schreef:Leuk! Mooie compositie en scherpstelling,
de achtergrond had wat witter gemogen inderdaad.
Maar het is geloof ik wel: teddybear murderED himself![]()
aangezien het al gebeurd is..

ijslanderfan schreef:Ik vind hem eigenlijk.. zielig.
Maar goed. Het is eerste wat me opvalt, is dat de achtergrond wel wat witter had gemogen. Niet helemaal spierwit, ik denk dat dat hier niet bij past. Letters vind ik mooi, past hier goed bij.
Leuk orgineel onderwerp, goed uitgewerkt!
Mealona schreef:Ik vind het wel een leuke, spannende foto. Van mij mag de achtergrond wel iets witter, maar niet helemaal wit. Zo heeft het wel sfeer, maar de achtergrond is net iets te.
mariska1989 schreef:Ik vind het een gave foto, mooi met het scherpstellen.
Jammer van de beer
blauw00gje schreef:Ik vind het een gave foto

Sander_ schreef:@Love_wiepke; Je kunt in 1 post ook wel meerdere personen bedanken hoor, 3x achter elkaar 'dankje' zeggen lijkt me nogal nutteloos, behalve om je berichtenaantal op te krikken.
Maar over je foto; ik vind hem erg leuk, ook humoristisch. De compositie spreekt me wel aan, al had ik het ook mooi gevonden als het hoofd wat meer in de rechterhoek had gezeten.
Weinig tips dus om het beter te doen, want hij is zo heel prima. De kleuren zien er goed uit, alhoewel een meer witte achtergrond ook mooi zou zijn. In dat geval kun je nog wat meer contrast toevoegen en een filter eroverheen gooien om het wat te retoucheren.
Leuk idee ook! 
! De meeste foto's zijn mooier in grijstinten, maar deze juist niet, dat maakt ook dat ik hem apart vindt