Had ze eigenlijk niet speciaal zo gemaakt.ze kwamen er zo op omdat ze niet echt stilstonden..
Maar ben toch benieuwd wat jullie er van vinden.
Verder snap ik van deze camera dus echt nix..die instellingen enz..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Nouks schreef:Ik snap niet waarom dit UK is wanneer je:
a) de foto's zonder reden zo hebt gemaakt
b) ze ergens tegen kwam
c) je niets van instellingen weet
d) ze allemaal nogal onscherp zijn
e) ze allemaal van nogal slechte kwaliteit zijn (mobiele telefoon ofzo?)
Om verder even in te gaan op de foto's: ik zie vier niet-zo-boeiende voorstellingen van een oog van een paard, maar eigenlijk zie ik vooral de groezeligheid van de foto's.
. had wat scherper gemogen, maar goed dat ligt aan de camera
Nouks schreef:Ik snap niet waarom dit UK is wanneer je:
a) de foto's zonder reden zo hebt gemaakt
b) ze ergens tegen kwam
c) je niets van instellingen weet
d) ze allemaal nogal onscherp zijn
e) ze allemaal van nogal slechte kwaliteit zijn (mobiele telefoon ofzo?)
Om verder even in te gaan op de foto's: ik zie vier niet-zo-boeiende voorstellingen van een oog van een paard, maar eigenlijk zie ik vooral de groezeligheid van de foto's.
Nouks schreef:Halloo, dit was rechtstreeks uit de post van de TS. Ze begon zelf over instellingen.
Natasja91 schreef:Oeps, sorry!!!
Helemaal niet overheen gelezen, sorry sorry!

Citaat:Foto's:
1) Fotografie is een kunstvorm en dus zeker toegestaan op UK. Zorg alleen wel dat je nadenkt over de foto's die je hier plaatst. Als je commentaar wil op het onderwerp van je foto's (het nieuwe dekje van je pony, de kittens van je kat) plaats je foto's dan liever op ITP of BB. Topics met prut foto's van uitgaan, je nieuwe schoenen, je telefoon et cetera zijn niet de bedoeling en worden gesloten.
Citaat:2) Nummer de foto's in je post even, dat is makkelijker als mensen commentaar of tips willen geven.
Citaat:4) Het plaatsen van foto's gemaakt met een telefoon is niet toegestaan. Deze foto's zijn dusdanig klein, of slecht van kwaliteit dat het absoluut niet UK waardig is.
Citaat:Richtlijnen:
Niveau
Laten we samen proberen om het niveau op UK zo hoog mogelijk te houden. En dat betekent niet dat er alleen nog maar perfecte tekeningen of foto's geplaatst mogen worden, maar let een beetje op wat je post. Rare kriebeltjes die je in de pauze op het werk op lijntjespapier gemaakt heb kunnen er in eerste instantie best leuk uitzien, maar zijn ze echt leuk genoeg om op bokt te laten zien? Hetzelfde geldt voor foto's. Er kwamen nog wel eens topics voorbij met een foto met ondertitel 'deze foto is eigenlijk mislukt, maar ik vond hem toch wel grappig'. Als een foto echt mislukt is, is je eigen harde schijf (of prullenbak) een betere plek dan UK.

Ik vond ze niet zozeer onscherp (hoewel nu ik het nogmaals bekijk met in mijn hoofd dat het 5 MP is toch wel een klein beetje...), maar gewoon vind ik ze eruit zien alsof ze dus van heel lage MP zijn of inderdaad wat Nouks zegt, telefoon-kwaliteit. Ik weet niet precies waarom dit zo is als je een 5.0 MP camera gebruikt... Misschien inderdaad de nabewerking of upload-kwaliteit...? Of toch de instellingen? Hier kan ik je alleen niet mee verder helpen omdat ik zelf niks van jouw camera afweet. Misschien dat je vader je ermee kan helpen?