[FOTO] Gans - eend - duiven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Gans - eend - duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:20

1. Afbeelding
Ik had de eend misschien nog wat meer linksboven willen hebben, hoewel het dan wel weer erg veel 'lege' ruimte wordt en weinig eend als 't ware.

2. Afbeelding
Misschien de gans toch maar precies in het midden plaatsen of meer naar links, nu valt 't me pas op dat het er net een beetje tussenin zit. Verder vind ik dit wel een leuke foto, herfstig. Wel wat zichtbare ruis maar het stoort mij niet.

3. Afbeelding
Jammer van die ene duif die weer net z'n hoofd erop moet hebben, ik vond 't juist zo leuk dat ze allemaal wegkeken. Misschien wel wat saai ook hoor.

Opbouwende kritiek / tips zijn meer dan welkom Knipoog

Evaa_

Re: [FOTO] Gans - eend - duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:25

Ik vind de foto's niet heel mooi, heb wel eens betere gezien!
Foto 1 is opzich wel leuk, alleen wat gewoontjes..
Foto 2 daarin tegen is super! Lovers
Foto 3 vindt ik wat gewoontjes, niet echt speciaal, beetje rommelig...

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:50

De eerste vind ik niets.
van boven af, nee dan word het geheel zo raar.
Foto twee vind ik geweldig! Jammer dat de scherpstelling op de nek staat, en dat de ogen er niet bij zitten. Zijn hele hoofd is niet helemaal scherp zie ik nu.
Maar toch vind ik het een leuk plaatje!
foto drie spreekt me niet aan, mijn aandacht gaat naar die duif zijn poeeeperd Clown
en scheef, Nee sommige houden er van. en andere niet.
Ik niet zo, persoonlijk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:55

Foto 1 vind ik zelf dus juist de leukste van de serie, omdat je de herfstblaadjes zo leuk ziet liggenen niet die kringels van de druppel bij de snavel van de eend.. absoluut niet gewoontjes, maar dat is mijn mening Haha!
Six, je hebt inderdaad gelijk wat betreft foto 2 hoor, de scherpstelling ligt indd net niet bij het oog / het hoofd maar bij de nek.. ik zie 't nu ook, zonde! Hahahah en foto 3, dat was mij nog niet opgevallen Nagelbijten / Gniffelen Och, ik vond 't schuine dan wel weer leuk terwijl ik normaal meer een horizon-moet-recht iemand ben Nagelbijten / Gniffelen

Bedankt voor de reacties! Haha!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:04

Moest-dat-enge-ding-er-nu-op?
En oo nu heb je albino toch nog een beetje meegenomen.

Ik vind de foto's echt meevallen!
Als je zag war een wirwar 't was Clown

Twee blijf ik een eng dier vinden. Echt. Hij kijkt zo gemeen.
Foto is mooi geworden.
Foto een vind ik weer eens wat anders. Leuke compo (:

En drie.. tja.. chaos. Maar wel mooi Ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:11

Foto1 ; Ik vind 'em erg sfeervol Haha! ! Kleurencontrast van lichte eend en die bruine kleur is mooi, vooral die kring in het water die je ziet maakt het af. Vind het een mooie foto!
Foto 2 ; Dat in hoeverre die gans in het midden staat valt me niet op en stoort me ook niet; sowieso is die hals niet kaarsrecht dus qua 'in het midden' zal je tevredenheid waarschijnlijk nooit optimaal zijn. Wat me wel 'stoort' is de scherpstelling, die nek is prachtig scherp; maar juist dat koppie had het meer moeten zijn!
Foto 3 ; Niet bijzonder; gewoon té rommelig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:55

Haha! Haha! Eng? Hijs mooooi! Ja

Bedankt voor de reacties, inderdaad... die scherpte bij 2 is jammer. Nagelbijten / Gniffelen Hm tja, maar je kan natuurlijk wel een rechte lijn door de gans trekken (denkbeeldig, dan Clown ) en dat het 'midden' noemen, Miirthe, dat bedoel ik meer Ja

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 00:14

foto 2 vind ik de sterkste kwa compositie, scherpte ligt misschien niet helemaal goed maar door na het verkleinen iets te verscherpen nog heel goed opte halen.
Digitale foto die verkleint zijn verliezen trouwens altijd scherpte en kunnen dus altijd wat verscherpen gebruiken.

Afbeelding
2 x verscherpt (met fotoshopelements) op de gans en de achtergrond iets vervaagd

Als je het niet goed vind dat ik hem bewerkt heb heel ik hem wel weg Knipoog

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 07:26

@ Pipanda; die bewerking vind ik niets.. Lelijk gedaan.

@ WW;

Foto 1 is léuk ! Ja Ik zou zelf een aantal storende dingetjes wegshoppen; de twee groene blaadjes, links en rechts van de eend, en het lichte blaadje "boven" zijn hoofd. Verder een leuke plaat zeg !

Foto 2 vind ik stukken minder, puur omdat de scherpte op de hals ligt en het hoofd ook ietwat bewegingsonscherpte bevat.

Foto 3 is leuk, maar te rommelig. Het idéé is vooral leuk, ik zou zeggen; zoek nog een keer een groepje duiven op en doe het dunnetjes over. Op je gemakkie. Dan zit er vast iets tussen wat nét iets meer grijpt !