Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
NieneWiep schreef:Vind het idee heel tof maar de uitwerking een stuk minder.
Kleuren zitten een beetje raar in elkaar en de achtergond is niet zo mooi egaal.
love_wiepke schreef:NieneWiep schreef:Vind het idee heel tof maar de uitwerking een stuk minder.
Kleuren zitten een beetje raar in elkaar en de achtergond is niet zo mooi egaal.
dit was ook de 1e keer dat ik dit deed....en ga het zeker nog een tweede keer doen..
achtergrond klopt inderdaad maar ga morgen nieuwe halen....
Voor de achtergrond kun je gewoon een groot wel karton gebruiken wat je ergens tegen aan zet. Let er trouwens wel op dat je onderwerp niet centraal staat, maar dat je hem wat meer links of rechts neer zet. Probeer ook eens wat spannendere composities uit, dan komt het wel goed.
) Shalimar schreef:Ik vind de achtergrond juist goed zo.
love_wiepke schreef:NieneWiep schreef:
dit was ook de 1e keer dat ik dit deed....en ga het zeker nog een tweede keer doen..
achtergrond klopt inderdaad maar ga morgen nieuwe halen....
Voor de eerste keer wel goed gelukt.Voor de achtergrond kun je gewoon een groot wel karton gebruiken wat je ergens tegen aan zet. Let er trouwens wel op dat je onderwerp niet centraal staat, maar dat je hem wat meer links of rechts neer zet. Probeer ook eens wat spannendere composities uit, dan komt het wel goed.
Shalimar schreef:Ik vind de achtergrond juist goed zo. Zo trek je de aandacht naar je onderwerp. Kleuren zijn idd wat raar maar voor mij niet storend. Wat me opvalt is dat 2 spelden anders belicht zijn dan de rest. Was mooier geweest als het allemaal hetzelfde was belicht. (maar ik ben een zeur hoor...)

Edda schreef:Ik had liever de achtergrond wit gezin zodat de kiwi er écht zou uitspringen. Dat doet hij nu niet
Verder een erg saaie compositie, had veel spannender gekunt.
En de kleuren vind ik ook niet zo fijn
Talisa schreef:Haha ik vind 'm supertof! Leuk gedaan!
Welshfanatic schreef:Ik ga met de anderen mee. De kleuren kloppen niet. Als je een stuk fruit gebruikt, vind ik dat de foto ook frisheid moet uitstralen en dat doet hij bij deze niet. De foto moet een stuk helderder, wat je met enige nabewerking wel kunt bereiken.
Mzz_emmatje schreef:Leuk gedaan ! De kleuren mogen wat mij betreft wel zo,
omdat het "voodoo" is,
en dat is toch minder fris en vrolijk dan gewoon een stukje fruit.
Maar dan moet de achtergrond wel iets frisser zijn.

Overal witte strepen
NieneWiep schreef:Áls je de achtergrond dan gaat bewerken, doe het dan goed.
Welshfanatic schreef:@ love_wiepke, dat is prutwerk natuurlijk hèOveral witte strepen