[Foto] Zelfportret

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkk

[Foto] Zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 16:30

Nee ik heb niet de mooiste huid of de mooiste ogen maar dit is wél zoals ik ben.
Zelf was ik erg tevreden over het licht, de zon die gedeeltelijk op mij schijnt en de donkere luchten op de achtergrond.

Afbeelding

Graag onderbouwd commentaar.

Luominen

Re: [Foto] Zelfportret

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:10

Ik vind het leuk hoe je de foto onbewerkt hier plaatst. Een foto waaraan niks artificieel of kunstmatig is, spreekt me toch op één of andere manier aan. Helaas vind ik de keuze om jezelf in profiel op de foto te zetten niet zo geslaagd. Voor mij spreekt profiel wel aan, wanneer de afstand wat groter is, dus eigenlijk je gehele gezicht zichtbaar is en je hals, niet enkel een gedeelte van je gelaat. Daarvoor zou ik kiezen voor vooraanzicht.

De donkere wolken vind ik ook geslaagd, al vind ik het dan weer jammer dat het stukje landbouw zich eronder bevindt, dit maakt het geheel onrustiger door de donkere kleuren en dan het 'heldere' groen. Het zou me meer aanspreken moest de achtergrond wat minder 'druk' zijn als je me begrijpt?

Ik snap de bedoeling wel, min of meer, wanneer je bijvoorbeeld zou willen weerspiegelen dat je een gewoon meisje bent uit het platteland. Dan snap ik de achtergrond wel weer. Hopelijk heb je hier wat aan.

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 17:30

@ ZaimFahd; Bedankt voor je commentaar. En ja die 'bedoeling' moest er eigenlijk wel deels in weerspiegeld worden. Lachen

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 17:37

Zoals je weet vind ik 'm mooi Nynke Ja Inderdaad jammer van die huizen/landbouw wat het ook maar is, maar het stoort me niet heel erg.
En ja, het is echt jij vind ik: een vooruitziende blik Lachen

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 18:14

hele mooie foto!!

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:28

ik vind het een geslaagde foto Lachen ..

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 10:12

Ik vind de foto ook erg mooi, vind alleen jammer dat het voorhoofd overbelicht is. De zon erop is mooi, maar dit is wel heel licht. Lachen
Ik vind de landbouw op de achtergrond niet echt storen, vind het juist sfeer aanbrengen. Lachen

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 10:44

Ik vind hem heel mooi Ja
Mij stoort de achtergrond totaal niet, maar ik vind ook dat het voorhoofd idd iets te licht is Ja
Verder heel mooi!