Ik dacht even dat de eerste foto daadwerkelijk een echt kindje was. Je eerste foto vind ik het beste kwa. keuze hoe je de pop in beeld brengt. Het enige waaraan ik me stoor aan de eerste foto is de verlichting. Heb je de foto's gemaakt in een kamer met bijvoorbeeld een spaarlamp? Kamers met zulke 'warme' (oranje) lampen geven vaak wel zulk effect. Volgens mij is het in een kamer waar veel zonlicht in valt, mooier.
Bij de tweede foto stoor ik me aan de positie van de pop. De schuine horizon zie je ook, misschien heb je hiervoor opzettelijk gekozen, maar een rechte horizon zou me beter aanspreken. Het zou eveneens wat leukers zijn moest je ervoor hebben gezorgd dat de pop naar je lens kijkt, maar een pop is een pop.
Je laatste foto vind ik heel mooi, ik denk dat ik me zowat kan vinden in het concept ervan, dus deze is ook geslaagd, met de enkele opmerking over de belichting.
Wat wel een minpuntje is, zijn de 'gebolde pixels' of de ruis zoals je het noemt. Heb je toevallig de foto's bijgewerkt in een programma? Het lijkt alsof je de oorspronkelijke ruis of scherpe pixels hebt willen verdoezelen. (Mijn excuses als dit niet zo is
) Heb je een originele foto? Hopelijk heb je wat aan mijn tips.
BTW: gelukkig nieuwjaar!