[TEK] orka

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] orka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 17:07

zie hier mijn nieuw (zwaar mislukte Clown ) tekening van een orka (voor de gene die het niet zien Knipoog )

Afbeelding

ik weet het is een slechte foto Verdrietig
maar ik krijg mischien een scanner Haha!
ik kan mischien die van mijn broer krijgen alleen hij heeft de adapter kwijtgeraakt dus zal er eerst een nieuwe adapter moeten komen..
maar ach ik vind het niet erg me pa betaald (als die komt) Haha! Vingers aflikken

nou ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!! Vork

Anoniem

Re: (tek) orka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 17:08

oh hij is nu wel heel erg slecht die foto..
stomme camera (schopt camera Vork )

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 17:15

ik vind het helemaal niet zo 'zwaar mislukt' Knipoog het is alleen een beetje krasserig, het water waar het dier uitspringd is niet zo erg duidelijk te zien. het is in ieder geval duidelijk te zien dat het een orca is, dus daar hoef je je niet druk over te maken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 17:26

haha ik zei net zo tegen een vrienden over jha wacht maar tot je de grote versie ziet dan denk je wat is het? en dan draai je hem om en dan.. roep je heen hard: ik zie het het is een sok!! Vork

achja moest effe mijn tekening uitlachen

in het echt valt hij best wel mee dan zie je het water goed en lijkt hij minder krassig maar ik vind hem dan nog lelijk Clown

maar ach een mislukte tekening hoort er bij af en toe Knipoog
normaal gooi ik ze altijd meteen weg dus het is nog een wonder dat hij nog leefd Vork

Anoniem

Re: [TEK] orka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 13:20

heeft iemand nog tips voor me? vooral over het inkleuren/opvullen van de orka ik vind hem krasserig overkomen

Candorlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 23:01

Ik vind hem goed gelukt hoor! ik snap alleen niet dat je hem plaatst als je hem zwaar mislukt vind.. Het lijkt mij dat je alleen je mooie tekeningen plaatst?