Filmpje Bewerken --> Hulp?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Flowerpull

Filmpje Bewerken --> Hulp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 11:12

Als het hier niet goed staat, sorry.

Mijn vraag:
ik heb een fimpje gemaakt, maar daarvan wil ik een stukje van 10 seconden "uitknippen". de rest ervoor mag weg. ik hoorde dat je daarvoor windows movie maker kan gebruiken, maar als ik dan het filmpje importeer, komt er dit:
Het bestandstype van bestand C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Foto's Manege\Foto's Manege 094.mov wordt niet ondersteund en het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker.

Heeft iemand enig idee wat ik hiertegen moet doen, of weet iemand nog een ander programma waarmee je filmpjes kan bewerken?

Alvast Bedankt.
Groetjes, Roos

maartje_h

Re: Filmpje Bewerken --> Hulp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 11:13

waar heb je het filmpje me egemaakt
animation shop?

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 15:18

nee, het filmpje is gemaakt met mijn fotocamera...
die heb ik nu op de pc aangesloten. maar dan?

_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 14:12

nu is het een .mov bestandtype en die herkent moviemaker niet(heb net zelf ook ontdekt dat hij de filmpjes die ik maak ook het geval is) je moet dus zorgen dat hij het als mpg/avi/mpeg opslaat.. helaas kan ik je niet verder helpen met hoe dat moet maar ik ga het denk ik dadelijk even aan mijn broer vragen of hij me kan helpen...als ik weet hoe het moet laat ik je het weten, of als iemand hier weet hoe je een bestand van .mov naar .mpg kan zetten?