ik wou ook proberen een verhaal te maken maar weet niet of het lukt hoor
het is donderdag sanne zit op de bank ze verveeld haar wand ze mag niet weg.
dan gaat de televoon en ze neemt op het is gerda haar vriendin
ze vraagt of sanne bij haar komt maar dat mag niet dus ze vraagt of gerda bij haar komt.
ze hebben afgesproken om half 2 en het is nu half 1 dus ze heeft nog een uur om te bedenken wat ze gaan doen. maar sanne weet echt niets om te bedenken dus ze gaat maar even tv kijken.
dan is het half 2 maar gerda is er nog steeds niet.
ze denkt maar even bellen. hij is in gesprek ze denkt wat vreemt nouja ik wacht nog maar even.
dat komt haar broer fred binnen hij heeft zijn moeder geholpen met de paarden
eten te geven wand hij is gek op paarden. sanne niet sanne vind ze wel mooi maar om er nou op te rijden durft ze niet alleen maar op flits de kleine shetlander die vind ze lief. en hij is ook niet z groot
nee voor hem is ze niet bang.oww ja al helemaal vergeten ze moet flits nog eten geven.
fred zegt wat is er met jou een spook gezien ofzo! nee zegt sanne ik ben flits vergeten eten te geven. en ze holt naar buiten oww daar is gerda ook al. en sammen gaan ze naar flits
maar waar is flits hij is er niet ze kijken in het land waar de kleine shetlanders staat.
maar hij is weg nergens een spoor van flits. niet op stal niet in het land niet is de box.
nouja zegt sanne ik ga wel even vragen en ze loopt naar binnen waar haar moeder en vader aan de
thee zitten en de kraant lezen. ze vraagt moeder waar is flits hij is niet in het land.
moeder zegt jawel hoor daar moet hij zijn wand daar heb ik hem vanmorgen zelf heen gebracht.
sanne begint bijna te huilen en daar komt gerda binnen moeder zegt gerda was flits niet in zijn land
nee zegt gerda. nouja zegt vader geen paniek we gaan hem wel zoeken
sanne en gerda nemen jullie het bos dan gaan fred en ik met de auto naar de stad om aan mensen te vragen of ze onze flits ergens hebben gezien. en moeder blijft bij de televoon wand er kan iemand bellen die flits gevonden heeft. sanne holt al naar buiten ze is meteen stukken vrolijker.
kom gerda roept ze we gaan flits zoeken. ze pakken de fiets en gaan naar het bos..
..