[tek]Tietse

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[tek]Tietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 21:00

Afbeelding

Afbeelding

http://www.tietse.nl/Fotoalbum/Tietse428stand.jpg

Sinds jaren dat ik een standfoto/ paard helemaal erop teken.. Wel steigerend paarden enzo... Maar niet zo.
Het beeldscerm van mijn tante is niet helemaal goed afgesteld, dus de kleuren lijken beetje vreemd hierzo... En het lijkt of ik té veel wit heb gebruikt.. in 't echt valt dat wel mee vergelijken deze weergave hierzo. Het wit is te wit, en het zwaryt is te zwart op dit scherm, maar het helpt niet echt als ik het contrast verlaag

hij is iet 100% gelijkend, daar ben ik (helaas!)(nog) niet zo goed in. Maar hij komt toch wel een beetje in de richting vind ik zelf...

De hoeven zijn poedersuiker, die raffel ik ook altijd af... die ga ik morgen ofzo even verbeteren, én het achterbeen is niet helemaal mooi gelukt.. Omdat deze op de foto zo donker zijn, op de foto is dat nog brakker...

Dat zijn dus een paar kritiekpuntjes op mijzelf, dus someone else nog tips Haha! ?

IkbenMarije

Re: [tek]Tietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 21:41

Mooi gedaan hoor! Lachen
Je hebt de spiermassa's goed weergegeven en duidelijke schaduwen aangebracht.
Maar volgens mij kloppen niet alle verhoudingen even goed..
Bijvoorbeeld de benen vergeleken met de rest van het lijf.

Edit; Je geeft zelf daar ook al commentaar op, even overheen gelezen Bloos

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 22:01

Klopt, je zegt het zelf al:
de hoeven moeten nog beter en idd de benen zijn te kort in vergelijking met het lichaam. Verder zie ik maar 2 benen Haha! Ookal zijn ze op de foto niet te zien, ik raad je toch aan om de andere 2 er wel bij/achter te tekenen. Anders lijkt het net zo'n Egyptische muurtekening Knipoog

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 22:04

Opzich wel mooi gedaan. Alleen jammer van de spiermassa die je een beetje overduidelijk op papier hebt gezet. En ja ik zie ook maar 2 benen, vooral het voorbeentje is een beetje zielig. Knipoog Verder netjes hoor!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 11:10

De verhoudingen kloppen niet echt,
Benen zijn te smal en het zijn er maar 2.
Achterbeen klopt niet helemaal,
Maar je kleurgebruik vind ik daarentegen juist weer wél super!