---------------------------------------------------------------------
Weet je, ik vraag me wel eens af of hij ooit echt van me gehouden heeft.. Het voelt nu alsof hij me gebruikt heeft, zodat hij eventjes iemand had voor het gevoel. Nou ja het voelt zo, volgens mij is het gewoon zo. Hij heeft me voor mijn gevoel gewoon een beetje bedrogen, beter gezegd, me keihard voorgelogen. Hij zei dan wel dat hij van me hield, dat hij me zo lief en leuk vond, en dat zal ook best wel zo zijn geweest, maar niet op de manier zoals ik dat dacht..
Afgelopen zaterdag is alles duidelijk geworden, eigenlijk nog lang niet alles, maar voor mij een hoop. Hij heeft al die tijd zijn ex nog leuk gevonden, dat maakte ik tenminste op uit zijn woorden. Hij vertelde dat hij haar had zien zoenen met haar nieuwe vriend, en dat hij dat niet leuk vond. Dan lijkt het me logisch dat hij nog steeds wat voor haar voelt, toch? Maar wat heeft hij dan voor mij gevoeld de afgelopen maanden, heeft hij überhaupt wel iets gevoeld? Of was het gewoon allemaal maar een spelletje voor hem? Ik weet het niet, en ik durf het hem ook niet te vragen..
Ik denk eigenlijk dat hij wel iets voor me gevoeld heeft, hoewel we niet echt iets gehad hebben.. Sommige mensen noemen zoiets een scharrel, nou ja het zal wel. Voor mij betekende en betekent hij nog steeds alles. Wat de afgelopen zomer/maanden is geweest, voelde gewoon zo goed, zo fijn, alsof het voor altijd zo moest zijn. Nu is daar niets meer van over, behalve een goede vriendschap. Daar ben ik ook wel blij mee, want het klikt gewoon ontzettend goed, maar ik wil gewoon meer, ik voel meer voor hem dan een gewone vriendschap.
En ik weet het, er zijn echt veel ergere dingen in de wereld. Dus waar zeur ik nu over?
Heb geen commentaar, heb er zelf ook geen verstand van dus