[tek]Spelende zebra's.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[tek]Spelende zebra's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:22

Hey,

Vandaag weer een keertje iets anders dan een paard getekend (al is het dan wel verwant aan de paarden Knipoog).
Ik vond hem zelf wel leuk geworden en wilde even weten wat jullie ervan vinden.

Afbeelding
De foto is bagger.. had even geen scanner tot mijn beschikking helaas..

Commentaar is natuurlijk welkom, ik ben niet van suiker. Lachen

Kaitlyn

Re: [tek]Spelende zebra's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:25

ik vind 'm prachtig getekend! alleen van de zebra waar je tegen de voorkant aan kijkt lijkt het wel alsof ie een heel kort hoofd heeft.. verder weet ik ook niet echt iets.. ik ben niet zo van het tekenen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 17:25

Ja idd nou je 't zegt. Met dat hoofd had ik ook de grootste moeite.. Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 19:54

Leuk! Heel erg leuk.
maar het oog van de linker zebra lijkt wat groot, onnatuurlijk en bij de rechterzebra lijkt de hals.. ik weet niet, hij lijkt niet te kloppen. Rechterkant van de hals dan weer wel, maar aan de linkerkant.. Kan er de vinger niet opleggen, maar het lijkt niet helemaal goed. Ah. Ik heb het. De manen lopen geloof ik veel te lang door, waardoor het lijkt alsof z'n hals dat ook doet. Of er groeit gras op z'n rug? Nagelbijten / Gniffelen

Verder erg leuk, vind hem lekker vrolijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 10:26

De manen liepen op de foto ook zo ver door, dus dat heb ik maar zo gehouden. De hals van de rechterzebra lijkt wel een soort van gewoon ''omgeklapt'', maar dat komt door de strepen die ik verkeerd heb getekend (zie ik nu Clown). Het oog van de linkerzebra was op de foto nog wat groter maar zat zegmaar scheef, dat heb ik dus gewoon fout nagetekend waardoor het er een beetje raar uit ziet. Tong uitsteken