(tek) mijn nieuwste tekeningen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

(tek) mijn nieuwste tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:00

ik heb weer wat foto's gemaakt van mijn nieuwere tekeningen en ik vroeg me af wat jullie er van vonden en of jullie nog tips hebben of commetaar Tong uitsteken

Afbeelding
dit is een tekening van een foto die ik van internet heb geplukt het paard was eigenlijk bruin maar aangezien ik met houtskool werkte kwam hij er zo uit te zien Knipoog

Afbeelding
ik wou een keertje met kleurpotloden werken en dit is er uit gekomen (was btw de eerste keer met kleurpotloot Vingers aflikken )

Afbeelding
deze is al wat ouder deze is met gelpen gemaakt (een zilvere Vork ) ik daacht weer eens wat anders he Knipoog

Afbeelding
dit is de tekening waar ik nu mee bezig ben het moet een labrador voorstelle (een zwarte)

ik hoop dat jullie tips hebben voor mij en commetaar Knipoog Vingers aflikken

ilona1991

Re: (tek) mijn nieuwste tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:14

ik denk dat ik die laatste van dat hondje erg mooi ga vinden ..
en de eerste vind ik leuk
groetjes ilona

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:15

thanx Haha!

jha ik vond het hondje zelf ook het leukste Knipoog
heb je mischien ook tips? Vingers aflikken

Suzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 14:57

ik vind je erg leuk tekenen! vooral die vogel vind ik leuk! verder vind ik het paard iets te zwart, misschien als je zachter op je koolpotlood drukt ziet het er mooier uit
veel succes met je labrador, hij ziet er leuk uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 15:33

thanx Haha!
jha het paard vond ik ook te donker Knipoog je ziet het detail zo niet meer schaduwen enzo ging ook niet meer Clown dat was wel jammer

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:20

Nu ben ik nieuwschierig naar het paard naast de roofvogel Haha! btw héél mooi vooral die hond word super denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:21

het paard naast de roofvogel heeft er al een keer opgestaan (wel met slechte foto) ik kan effe kijken of ik de foto nog op pc heb staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:29

ik heb hem er niet opstaan dus maak effe nieuwe foto (wordt wel slecht en donker Vork )
ik maak meteen nog een paar foto's van andere tekeningen van mij waar ik ook wel tips enzo over wil Knipoog
het komt er zo aan Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:42

even foto's gemaakt hier zijn ze Haha!
hopelijk weer goed commetaar en tips Knipoog

Afbeelding
dit is de eerste een paardje hoe kan het ook anders Vork (de foto's zijn dus veel te donker ik kan savonds geen flits gebruiken dan komt er een lichtvlek in het midden van de foto en zonder flits krijg je dus dit soort donkere foto's Vork )

Afbeelding
nummer twee is een panda (heeft er al eerder opgestaan maar ik zou graag nog meer commetaar willen Knipoog )

Afbeelding
nummer drie is weer een paardje ben benieuwd wat jullie hiervan vinden ikzelf vind hem wat streperig(deze stond naast de adelaar tenminste nu Vork op de foto zag de foto ernaast er anders uit snapje? Vork waarschijnlijk heb ik er later een mapje tussen gedaan ofzo Vork maar in elk geval deze zat er nu naast)

Afbeelding
nummer vier is mijn eigen hamstertje ( Lovers ) zon lieverd Vingers aflikken acjha ik vind de tekening niet egt mooi op de buik vind ik het te wit (niet gek daar had ik niks getekend Vork Clown )

_Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:52

Ben erg benieuwt naar het hondje als die af is OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:53

ik ook eigenlijk Knipoog

ik zal snel een update plaatsten (misgien straks al ben al een stukje verder vandaar Knipoog )