Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
de laatste kan je volgens mij het beste gewoon weglaten, loopt de zin ook fijner naar mijn idee.

Alleen bij het onderstaande heeft ze kinderEN_Evelijn_ schreef:Ik had bijna overwogen om het huis uit te gaan en de kinderen mee te nemen.
_Evelijn_ schreef:Misschien zou mijn dochter maar een tijdje naar mijn moeder moeten.

probeer wat te zoeken waarvoor het niet nodig is 

gewoon typfoutje 
als je begrijpt wat ik bedoel
nou ja het is in ieder geval geen onliner
:
, voorlopig kun je er nog veel kanten mee op en ik ben benieuwd welke richting het gaat worden
Verder vind ik dat je een prachtige zinsopbouw hebt
(een enkele keer ook niet, daar slaat mijn laatste commentaar punt op) door je zinsopbouw, maak je het verhaal mooi, makkelijk en intresserend om te lezen
ja legt het schrijven echt op een hoog niveau hiermee, maar toch doe je het zo, dat ook jongere kindere het goed kunnen volgen 

en ga het zeker volgen
waar heb je het over, dit lang??

Maar dan nog, inderdaad komt het op hetzelfde neer. 
Toch maar eens op letten. 

want dat ik veel commentaar geef betekend niet dat ik het een slecht verhaal vind, in tegendeel zelfs, denk dat ik qua schrijven dit geen van de beste verhalen tot nu toe op bokt vind
en dat dankzij zinsopbouw 

je hebt me al een paar keer op het verkeerde been gebracht
(hou ik niet van *gniffel* ) dus ga vooral door, wil weten hoe dit afloopt

Citaat:Ik haalde mijn versufte dochter uit haar bed en rende zo snel mogelijk het huis uit.
, hierna laat ze haar dochtertje op blote voeten over straat lopen.. tenminste zo interpreteer ik het want het lijkt mij dat als je je kind uit bed plukt in haast dan trek je haar ook geen schoenen aan.
Lontje schreef:Citaat:Ik haalde mijn versufte dochter uit haar bed en rende zo snel mogelijk het huis uit.
Iets wat een moeder opvalt, hierna laat ze haar dochtertje op blote voeten over straat lopen.. tenminste zo interpreteer ik het want het lijkt mij dat als je je kind uit bed plukt in haast dan trek je haar ook geen schoenen aan.
maar... dit is het enige stukje wat mij echt opviel en ik vind het weer een goed verhaal!
.
.
Toch maar even beter opletten..