[Foto] Bij weinig licht.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Jaduuh

[Foto] Bij weinig licht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 21:11

Hmm, ik heb wat geoefend met weinig licht, wil niet echt lukken. Iemand tips? Ook in het algemeen. Lachen

Aan de meeste is vrijwel niets gedaan, alleen een kader eromheen + copyright, waar wel iets extra's aan gebeurd is staat eronder vermeld.

Afbeelding
1] Contrast, heel piepklein beetje omhoog.

Afbeelding
2]

Afbeelding
3]

Afbeelding
4]

Afbeelding
5] Contrast wat omhoog.

Afbeelding
6] Contrast wat omhoog, helderheid wat na beneden.

Nou .. kom dan maar met dat commentaar, kan wel wat hebben. Lachen

Anoniem

Re: [Foto] Bij weinig licht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:20

1. ik stoor me aan de pluizige bolletjes onderin..daardoor moest ik toch even 2x kijken wat het nou precies is.. als je hem uit een iets hoger standpunt had gefotografeerd was dat beter te zien denk ik, en die bolletjes waren minder storend geweest Lachen wel mooie kleuren, dat rood! Lovers
2. Het overbelichtte in de lampjes stoort me eigenlijk alleen in deze foto.. de compositie is wel erg leuk, alleen jammer van het stof Knipoog
3. Stof..Scheve mond zo jammer! want de foto is wel enorm leuk qua compo.. vind ik Lachen
4. deze vind ik niet zo, ik weet niet goed waar ik moet kijken omdat het lampje vooraan zo groot en wazig is, wat is dat ‘net’ achter het linker lampje?
5. Jammer dat hij overbelicht is, vind de compositie wel leuk Ja
6. ik had hem superleuk gevonden als het bovenste (lichte) gedeelte van de achtergrond donker was geweest, dat is hierbij het enige wat me nu stoort Lachen

Mooie foto’s Jade, hier en daar nog wat verbeterpuntjes, maar zéker mooie foto’s Lovers

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 21:24

Bedankt Paoline. Lachen Die stof stoort mij ook heel erg, baal ook echt dat ik dat niet gezien heb. Scheve mond
Dat 'net' erachter, is tja hoe heet dat. Vitrage ofzo? Nee, uhm .. naja ik heb geen flauw idee. Vork Ik zou binnenkort wel even foto voor je zoeken. Tong uitsteken (met licht)

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 20:07

Iemand nog? Bloos

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 21:30

foto 1 vind ik mooi op de vanger gericht maar die veertjes zijn storend in het beeld.
2 vind ik wel weer erg mooi.
3 vind ik de achtergrond te druk. wel meer mooie compositie en kleur.
4 vind ik erg mooi maar die ster voorin in zo groot en wazig dat de achtergrond erdoor wegvalt voor mijn gevoel. de scherpte is afgestelt op de achtergrond en die is zeker mooi maar door de grote van de voorste ster valt die een beetje weg.
5 vind ik echt te overbelicht dat is erg jammer want ik denk dat het anders een goede foto was geweest
6. vind ik eigenlijk weer net te donker. geeft me een duister gevoel en dat moet je juist niet hebben bij een engeltje.

toch vind ik de foto's over het algemeen goed hoor dus blijf oefenen Knipoog