Ik vind ze nogal vaak hetzelfde. Probeer eens wat andere compositie's uit, dat maakt het ook spannender. En vind ze ook beetje donker. Maar voor de rest zien ze er voor mij wel goed uit.
Bedankt =) @ Zillie: Die staat/stonden op de andere pc, maar die is nu halfdood dus daar kan ik even nix mee =( Andere compostities zal ik binnenkort eens een keertje gaan proberen =P @ Biondaa: Ik heb een 28-90mm lens, en dan krijg ik geen wazige achtergrond als ik Sun helemaal erop zet, daarom dus voorlopig nog allen hoofdfoto's =P
Waarom zou je een wazige achtergrond willen? Als je mooie foto's kunt maken zonder dat er storende objecten staan op de achtergrond, is dat niet nodig. Anders is het idd wel handig, maar zeker geen vereiste. De composities inderdaad wat saai. De 3e foto vind ik het minst. De benen staan er een stukje op, maar het hoofd staat midden in de foto. Dat had je wat meer naar links kunnen plaatsen, om een leuker effect te maken. Misschien nog wat croppen?
Bedankt =) @ Boyke_Candy: Persoonlijk vind ik een wazige achtergrond mooier, als ik dat niet wou kon ik bij wijze van spreken gewoon een compact flash kunnen kopen =P En volgens mij was hij toen ook wat vies, ik had Sun gewoon even snel uit z'n stal geplukt, je weet hoe dat bij schimmels gaat =P