Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Berdien schreef:heemskerk -> Heemskerk
beverwijk -> Beverwijk
alkmaar -> Alkmaar
wormerveer -> Wormerveer.
Oh wat dom dat had ik moeten weten!
Allemaal te vinden in "De Fotograaf". Ook heb je daar de zin staan "...oefen veel op onze eigen dieren en paarden en natuurlijk de natuur."
Dit zou je kunnen veranderen in "oefen veel op onze eigen dieren, de paarden en natuurlijk (hoezo natuurlijk?) de natuur."
Persoonlijk vind ik het onderdeel over de camera wat overbodig, dit zou je ook ergens kort kunnen noemen, bijvoorbeeld bij "de fotograaf"
Super bedankt, ben niet zo een held in nederlands!
Daarnaast is het "It's just te begin", wil je dit formeel dan moet je zeggen "It is just the beginning" maar dit is weer een rare zin. Waarom zet je het er zo bij?
Die zin is echt omdat ik dus ook pas ben begonnen , het is echt het 'begin'
De zin "Ik zal zo snel mogelijk proberen te reageren op u e-mail." is dubbelop imo, beter kun je het veranderen in "ik zal zo snel mogelijk reageren op uw email".
Dankje!
Het is echt niet banketstaaf bedoelt, of om je af te kraken, maar vanuit mijn studie beoordelende, schort er nog wel wat aan je website. Ook staan er weinig foto's op, met veel dezelfde objecten die veelal uit de zelfde "shoot" lijken te komen.
Dit klopt, maar dit zal nog veranderen. Ik heb nou eenmaal nog niet veel shoots gedaan, ik ben net pas bezig met echt voor andere te fotograferen daarvoor echt alleen me eigen dieren. Nu wil ik me meer fixeren op verschillende objecten
Punten die ik wel goed vind zijn het fijn leesbare lettertype, de constrasterende kleuren, mooie header en bijzonder prettig dat je één hoofdfoto hebt bij je portfolio's, en de rest in thumbs. Dat scheelt een hoop laadtijd.

Berdien schreef:Haha geen dank hoor, heb verschillende vakken (gehad) over o.a. webtechnologie en digitale communicatie, dus kan bescheiden zeggen dat ik wel een site kan beoordelen
Vind hem er goed uit zien, lekker basic zonder allerlei onnodige frutsels. Jammer van de freewebstoevoegingen, maar die krijg je er helaas bij. Denk wel dat je een eind op de goede weg zit