[sch]moeder en kind.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

[sch]moeder en kind.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 12:06

In opdracht voor een vriendin. Zij wilde heel graag iets groens in de achtergrond, maar ik weet nog niet of ik er tevrede mee ben. Het is zo leeg.
Er zit flink wat werk in, ook nachtwerk en ik-zou-eigenlijk-moeten-leren-werk. Ik wist niet dat ik af en toe zo verslaafd kon raken aan een schilderij en als ik er nu naar kijk heb ik bijna de neiging om nu gelijk de achtergrond aan te passen. Ik wil het alleen nog even aan bokt voorleggen en ik wil natuurlijk commentaar op de rest Schijnheilig

Afbeelding
*doek 60x70, Aqrylverf

hoofden:
Afbeelding

Mijn eigen commentaar:
Beetje ikea-achtig Bloos
linkeroortje van babygiraffe.
hals van mamma.
De achtergrond.

Verder is die vriendin er nu al blij mee, maar ik mag van haar nog even aanfrupselen Lachen
en oja, dat moet er natuurlijk nu alvast bij. Het is mijn eerste grotere aqrylwerk Knipoog (hiervoor alleen A4 eigenlijk...)

foto's veranderen de kleur iets

Mirte_

Re: [sch]moeder en kind.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:02

ik vind hem prachtig Ja
ik heb alleen wel het gevoel dat de neus een beetje te smal is
verder heel mooi met kleuren gewerkt Ja

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:56

Ik vind hem erg vertederend Lachen
neus lijkt me ook wat te smal, al hebben die beesten smalle neuzen volgens mij *LOL*
het oog van mama vind ik er nu iets teveel "opgeplakt" en het oor van mama steekt nu erg af.

vind de achtergrond er zo mooi bij Ja gaat je aandacht naar het vertederende plaatje van mama en baby giraf Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 17:01

Bedankt Lachen
Giraffes hebben inderdaad vrij smalle neuzen, het plaatje is gewoon opgegoogled door mij en die vriendin. Dus ik zal kijken of ik het nog kan vinden. Dan kan ik het daar nog mee vergelijken Van die foto is wel iets afgeweken.
Over het oog en het oor heb je gelijk zie ik nu ook en het oor van mamma, mijn gele verf was bijna op Vork