Wauw, schitterende foto's! Eerste foto vind ik perfect, helemaal het einde. Tweede vind ik leuk, zeker omdat je rechts ook nog de pilaar (juiste woord?) ziet. Derde foto ademt sfeer uit, mooie foto! Vlammetjes zijn ook precies goed. Laatste foot vind ik erg mooi, jammer dat hij net wat scheef is. Nogmaals; schitterende foto's!
mooie strakke foto's 1e mooi recht , goed scherp en mooie kleuren 2e leuke hoek waaruit de foto genomen is 3e mooie sfeer goede compositie. De scherpt had ik denk wel liever in het midden gehad nu licht het achterin volgens mij. 4e is volgens mij wel recht maar oogt misschien wat scheef doordat je de foto een beetje van rechts is genomen.
Pilaar is inderdaad wel het juiste woord en foto vier is vanuit rechts genomen ja. Het hele plein voor de Dom stond vol met kraampjes van de markt, dus dat kon helaas niet anders.
Normaal vind ik aan dit soort foto's niets maar deze foto's vind ik echt heel mooi, mooien kleuren, goed scherp, veel sfeer, gewoon prachtig. Alleen bij foto 4 mis ik iets, misschien iets te donker