En ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

x_baumgold_x schreef:1. de achtergrond stoort, omdat je de aandacht van het paard voorbij laat gaan, en je daardoor ook geen diepte in het paard krijgt.
2. jammer van het neusje, scheve horizon.
3. mooie achtergrond, alleen jammer dat je de aandacht van het paard niet hebt en daardoor is het paard donker en eigenlijk niet echt belangrijk op de foto.
probeer dus op te letten dat je de aandacht van een dier hebt, en dat je let op een niet storende achtergrond..
ik hoop dat je hier wat aan hebt...
groetjes nikki
Bitterbal schreef:Ik ga helemaal mee met x_baumgold_x. Vind het opzich wel mooie foto's, maar let inderdaad goed op je achtergrond.
Bij foto 1, is misschien een tip, als je als fotograaf iets meer naar achter gaat staan (dat je het hoofd dus meer van achter fotografeert, maar nog wel van de zijkant) kun je een leuk effect krijgen. Daardoor zal die achtergrond ook anders worden.
Bij foto 3, heel erg jammer dat de foto van een laag standpunt is genomen en de achtergrond (vooral de kassen onderaan de foto) mijn aandacht trekken. Wat mij altijd is gezegt als je foto's maakt van bijv. dieren of mensen, probeer een beetje op ooghoogte te blijven krijg je nog mooiere foto's van.
Succes ermee!
ook leuke pony heb je ! en dat hoofdstel is vet coowl

junior_jody schreef:ik vind de fotos niet erg bijzonder,
ik heb ook het gevoel dat je het contrast nogal omhoog heb gehaald
de achtergrond vind ik ook nogal storend...