wil je voor 'gewoon wat foto's' echt commentaar, of wil je ze gewoon laten zien? heb je er bewust over nagedacht, of zijn ze zo geschoten en vond je ze wel leuk?
Ten eerste: je kan ze beter bij bv imageshack.us uploaden, van mijnalbum gaat de kwaliteit achteruit. Foto 1: op zich mooi scherp en goed belicht, maar inderdaad een hele drukke achtergrond én voorgrond. Foto 2: doet me niks. Geen interessant onderwerp, geen interessante compositie. Er zitten haren op het vest, en ik begrijp de bedoeling niet zo.
Ik hoop dat je hiermee de volgende keer bewust foto's kan maken, ipv 'gewoon wat foto's'.
Ik bedoelde met 'gewoon' dat het gewoon alledaagse dingen zijn die op de foto staan! Ik heb ze niet zomaar gemaakt. Heb er wel overnagedacht en bij imageschack lukte het niet:(
Dat foto van het vest hoorde er niet bij, dat was er verkeerd bij gezet, sorry daarvoor!
Die ene foto die er nu nog staat ga ik dan maar even commentaar op geven. Ik vind het opzich wel een hele leuke foto, heeft een bepaald sfeertje. Vind een leuke foto. Alleen lijkt het alsof je foto scheef is?