help!! leuke verhuisberichte met foto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

mywayzidane

help!! leuke verhuisberichte met foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 22:07

Hai medebokkers,

Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen met een verhuisbericht te maken dit omdat mijn vriend en ik officieel gaan samenwonen. Ik dacht aan een plaatje met tekst maar ben echt niet handig dus: help!! Wie wil mij helpen. Ik ben niet zo'n crea met de computer de meeste beginnen al te roken als ik in de buurt kom Ik probeer even een voorbeeld plaatje erbij te zetten van wat ik in gedachten had maar weet niet eens of me dat gaat lukken.
ps het moet wel netjes zijn want het moet ook naar mijn schoonfamilie Haha! Haha!
dit is het voorbeeld Afbeelding

voor als hij het niet gaat doen dit is een plaatje van 2 paar voeten onder een deken.

Iedereen kei bedankt

mywayzidane

Re: help!! leuke verhuisberichte met foto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 22:08

wow het lukt een keer vond het b.v een leuk idee om het adres op de deken ofzo te schrijven en dan die tekst van demo weg maar hoe dit moet? dit kan je ook per pb doen. of als je andere leuke ideeën hebt.... zou het kei leuk vinden.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:44

dat is idd een leuk idee. ik heb jammer gnoeg geen programma's meer, anders had ik t wel voor je gedaan. het is goed te doen zo te zien

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:16

Zijn dat jullie voeten? Helaas kan ik je niet helpen Suus, ik heb hetzelfde probleem als jou met computers Vork.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:22

Waarom reageer je als je de TS toch niet kunt helpen?

Dergelijke aanvragen horen in dit centrale topic: viewtopic.php?f=68&t=684284

Als je de maker van zo'n kaartje wilt betalen voor zijn/haar dienst, kan een advertentie geopent worden op [EA-GZ]