Roskur schreef:Bwoehahaha, geweldig, met een oneliner zeggen dat je geen oneliners mag plaatsen hier.
Ik vind het ook leuk! En vind de wimpers ook helemaal niet plakaatachtig ofzo, dat 'hoort' in deze stijl vind ik. (anders is de rest heel 'gestileerd' en dan zijn alleen de wimpers ineens honderden apparte haartjes..?

)
Moet ik dan met een heel verhaal uit gaan leggen dat oneliners op UK en CB niet gewaardeerd worden?
Kom op zeg! 
Voor jou, bij deze:
Citaat:
Reacties
Allereerst: oneliners zijn niet de bedoeling op UK. Aan een reactie als 'Wow wat mooi' heb je helemaal niets. Als moderators ze tegenkomen, worden deze ook zonder tegenbericht verwijderd. Als je een foto of tekening mooi vindt, geef dan in je reactie aan wat je er mooi aan vindt en misschien ook wat er volgens jou nog beter zou kunnen. ('Ik vind de kleuren van je foto echt ontzettend mooi, maar volgens mij zou de foto mooier zijn als je de volgende keer beter op de achtergrond zou letten, net dat stukje auto er nog op doet af aan de kwaliteit'). Probeer ook niet voor papegaai te spelen. Als de 9 mensen voor jou al hebben opgemerkt dat de auto in de achtergrond zonde is heeft de fotograaf het meestal wel door zonder dat jij het ook nog zegt.