[TEK] Pferd.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Six

[TEK] Pferd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 13:26

Een tijdje terug was ik weer eens begonnen met tekenen.
Nieuwe potloden gekocht etc!

Opbouwend commentaar is welkom,
Maar hou het een beetje rustig Want dit is één van mijn
eerste echte tekening. na een paar jaar.

Afbeelding

liefs! x

_Bonte_

Re: [TEK] Pferd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 13:28

de nek , de manene , de oren en de voorpluk is prachtig , maar het hoofd vooral de ogen en de mond vind ik heel raar (oog is te groot , mond is een streep)

maar die nek ( wow )

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 13:29

Ha Melis.
Probeer je lijnen eens wat zachter te zetten, wordt de tekening al stuk realistischer.
Verder is zijn neus nogal vierkant, en zijn neusgaten een zwart gat Haha!
Gewoon een keer een middagje kijken hoe paarden in elkaar zitten, daar leer je veel van.
Blijven laten zien hoe je vooruit gaat !
Volgende keer een 'opgevuld' paard ? Haha!

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:12

Goed voor een 1e tekening na een paar jaar, het hoofd klopt idd niet helemaal, daarmee bedoel ik het rechteroog, en de neus (vorm van de neus) die aan de onderkant gewoon een rechte lijn is, de ogen en de neusgaten moeten ook nog even aan gewerkt worden Lachen
Wat is wel moet zeggen is dat de manen echt heel gaaf zijn! daar heb ik altijd veel problemen mee maar jij zo te zien niet Knipoog
tip; teken wat je ZIET en niet wat je WEET, dus print bijv. een duidelijke scherpe foto uit en teken die na, ook kun je bijv. met de ogen en neusgaten kijken hoe andere mensen die tekenen, daar leer je veel van Lachen

suc6! xx

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:07

ik ga mee met figo. Hoewel ik deze als cartoonesk paardje wel heel leuk vind, maar dat is niet het soort commentaar waar je op wacht vrees ik.

Vind het idd ook een goede tip om een foto te pakken en dan eens goed te bestuderen hoe alles eruit ziet. Als je hier vaak mee oefent ga je anders leren kijken.

Succes~!