heb ik gezien

Ik ben er nu al een tijdje voor aan het sparen.
Maar hebben jullie 'm laten verzekeren?
Ik wil wél een nederlands model.
En ik bedoel hier niet mee, de spiegelreflex camera's 'a la 200/300 euro'.
liefs.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Wel zo handig

ik ga 'm toch wél laten verzekeren

). Beide keren was het zonder kosten te repareren, maar het is voor mij in ieder geval zeker niet onnodig om hem te laten verzekeren. Ik loop er dan ook echt niet mee rond alsof ik 1200 euro bij me heb.

) dat scheelt ook weer, hoewel ik hem wel altijd netjes om m'n nek hang en anders zit ie in de fototas. Maar goed, ik ken mezelf, onhandigheid + pech = toch wel een verzekering waard.
Normaal schiet een mens dat met een analoge als ie een beetje doorschiet in een jaar ofzo.
Vandaar... Als ik hem 3 jaar intensief gebruik en hij gaat binnen die tijd stuk dan word ie gemaakt óf het aankoopbedrag krijg ik terug, (hij is verzekerd tegen het aankoopbedrag) zelfs als dat komt doordat ik hem extreem veel heb gebruikt of - zoals wel vaker bij mij en electronica
- zonder enige reden... Ja, ik ben blij dat ik hem verzekerd heb, dan kan ik gewoon met plezier hem overal naartoe slepen en veel foto's maken zonder me er zorgen om hoeven te maken wat er gebeurd als hij stuk zou gaan.

EEFIETJE schreef:maar mijn mp3speler wel..
Klepje van de geheugenkaart afgebroken, die had ik open laten staan..
Maarja ik ben er wel in t vervolg nóg voorzichtiger mee, hij gaat nu altijd netjes terug in de tas!