Dat waren ze.
Iemand nog tips?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

jasmijntjuh schreef:Wat een prachtige foto's zeg
Ik heb ook een hamster en probeer die met mijn gewone cameraatje te fotograferen. Van de 100 foto's is er 1 goed gelukt.
Welke camera heb je als ik vragen mag?
Schattige hamster trouwens
Veirl schreef:Ik zit me ondertussen echt af te vragen wat voor hamster je hebt. Het lijkt me een Russische dwerghamster, maar ik vind die kleur apart.![]()
De eerste foto vind ik helemaal goed, gewoon omdat het 't meest natuurlijkst (is dat een woord?) overkomt. Op zo'n roze handdoek vind ik maar niets.
Ben echt weg van hamsters, dus mij doe je echt een plezier met zulke foto's
Veirl schreef:Ik zit me ondertussen echt af te vragen wat voor hamster je hebt. Het lijkt me een Russische dwerghamster, maar ik vind die kleur apart.![]()
De eerste foto vind ik helemaal goed, gewoon omdat het 't meest natuurlijkst (is dat een woord?) overkomt. Op zo'n roze handdoek vind ik maar niets.
Lara_ schreef:Veirl schreef:Ik zit me ondertussen echt af te vragen wat voor hamster je hebt. Het lijkt me een Russische dwerghamster, maar ik vind die kleur apart.![]()
Volgens de dierenwinkel is het een sybirische dwerghamster.
Ze is van me zusje en toen ze thuis kwam was dat ook het eerste wat ik zei: wat een rare kleur