[site] mijn eigen stekje...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fnanne

[site] mijn eigen stekje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 11:08

Na lang twijfelen en te kleine ruimtes op plekken zoals Freewebs, heb ik de sprong gewaagd...
De site is gemaakt met behulp van Frontpage, hier en daar moet er nog wel wat aan gesleuteld worden. Tevens is het geheel nog niet klaar en zullen er aanvullingen blijven komen.

Op- en/of aanmerkingen hoor ik graag!!

www.tinekevandervelde.nl

Veel plezier met kijken Knipoog

Berdien

Re: [site] mijn eigen stekje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:45

Fijne, heldere site met schitterend werk erop.
Klein puntje vind ik wel dat je constant op de terug knop moet drukken, wil je naar het menu gaan. Ik zou er voor kiezen om dus een interne link te plaatsen, terug naar je menu. Stukje gebruiksvriendelijkheid.

Verder vind ik de thumbs netjes geplaatst, en is het geheel heel overzichtelijk.

Leuke site! Ja

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-06 12:50

Dank voor je commentaar. Heb zelf zitten twijfelen of ik een linkje terug naar het menu moest plaatsen, omdat je via de browser ook terug kan gaan. Misschien toch de moeite waard om een *back* button te plaatsen...
Dank je Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 13:00

mooi hoor!
En een aparte opzet, maar de meeste tekeningen van jou heb ik allemaal al op bokt gezien!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 14:04

Wouw gaaf hoor zo! Volgens mij werkt dat ook een stuk beter dan dat freewebs gebeuren, ik loop er teminste altijd mee te kl*ten.. Vork Ik mis de "back button" eigenlijk niet erg zo, met vorige gaat het ook snel en makkelijk. Erg leuk dat je op een detail moet klikken om de hele tekening te krijgen! ( en wat zijn die combi dieren trouwens onwijs gaaf getekend Wow! )

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 15:23

Je kunt inderdaad via de browser terug gaan, kost inderdaad niet veel tijd, maar ik persoonlijk zou het wel doen. Maar dat kan ook omdat dat me zo geleerd is op mijn opleiding Knipoog

Oh ja, ik wou nog zeggen dat ik helemaal weg ben van Gaffel Lovers Wat ontzettend leuk zeg!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:47

Doei! heb ook even gespiekt 10! Haha! Ziet er heel mooi uit zo, overzichtelijk Ja
Ik zou alleen geen 'back' button doen maar een 'home' button...
Mooie website zo *neemt petje af

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 11:20

Dank voor de commetaren, ik ben nog aan het twijfelen over de buttons...
*twijfelt verder*

Nog meer mensen met commentaar???/ tips??? Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 12:53

Geen commentaar, wel een compliment!
Super mooie site. Tekeningen mooi overzichtelijk.
Ja, erg mooi. OK dan!
Ook ik zou een Home button plaatsen. Wel zo makkelijk.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 11:15

Ik vind hem geweldig! Een hele stijlvolle, prettig kijkbare, originele leuke site. Met natuurlijk prachtig werk, ik ben echt fan van jou.

En ik heb ik een deuk gelegen om je rariteitenkabinet *LOL*

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 20:52

Haha! Ja... het rariteitenkabinet... Is al weer 5 jaar geleden... Bloos!
Thanks voor de commentaren!!

Ik ga denk ik wel met de *home* button aan de slag... Zodra ik een update heb laat ik het weten!!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 21:59

Je hebt heel leuk werk en mooie afbeeldingen! Gaffel is ook erg leuk Lachen
Ik zou daar gebruik van maken om je hele site wat meer eenheid en herkenbaarheid te geven. Nu zijn het allemaal losse pagina's, die niet echt iets met elkaar te maken lijken te hebben.

Ook vind ik jouw stijl veel te vrolijk voor zo'n serieuze kleur als zwart. Het maakt het geheel tamelijk somber en stemmig. Daar mag best wat meer licht en vrolijkheid in Lachen Je kunt als uitgangspunt voor kleuren misschien 1 van je pastelwerken nemen, en die afbeelding ook terug laten komen? Dat is een manier van eenheid brengen.

Daarnaast zou ik zorgen dat je binnen een categorie kunt bladeren door de verschillende afbeeldingen. Nu moet je steeds terug en dan de volgende selecteren. Niet alleen de home-button dus, maar ook een 'vorige afbeelding' / 'volgende afbeelding'.

Nou, ik geloof dat je hiermee wel weer een paar uur vooruit kunt, als je het leuk vindt Knipoog Maar ik vind je werk leuk, en het verdient een mooie site die dat ook uitstraalt! Succes.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 21:08

@ Shadow0: dank voor je commentaar (is alweer even geleden Bloos ) inmiddels heb ik al wel het één en ander aangepast.
Ik heb gekozen voor een zwarte, sobere opmaak omdat ik graag wil dat alle aandacht naar de werken gaat... Maar misschien, als ik eenmaal wat handiger ben, dat ik wat anders kan gaan proberen?? Knipoog