[FEB] CKV 3 opdracht school; T-shirt ontworpen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Katuwr

[FEB] CKV 3 opdracht school; T-shirt ontworpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 10:05

Met school kregen wij de opdracht om zelf een T-shirt te ontwerpen.
Ik vertel hier in het kort wat uiteindelijk mijn idee van het T-shirt was, als iemand het hele verslag wil lezen moet die maar even pm'en.
Mijn thema was uiteindelijk "Look at the bright side". Ik heb hiervoor gekozen omdat er erg veel vrolijke kleuren e.d. inzaten.
Toen het T-shirt af was ging ik foto's maken en deze daarna met Photoshop bewerken (dit was ook de opdracht).
Hier het resultaat:

Afbeelding

Het is wel de eerste keer dat ik met Photoshop werk dus dat had waarschijnlijk wel beter gekund, maar zelf ben ik best tevreden met het resultaat Lachen
Laatst bijgewerkt door Mireille op 22-11-06 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TAG!

Kristie

Re: CKV 3 opdracht school; T-shirt ontworpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 10:47

Ik vind het t-shirt errug leuk geworden, maar vind de photoshop niet zo mooi geworden, het ziet er zo 'geplakt' uit, en die oogjes links boven vind ik het ook niet helemaal. (alhoewel die er aan de andere kant wel goed bij passen).

Katuwr

Re: CKV 3 opdracht school; T-shirt ontworpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 10:51

Ik snap goed wat je bedoelt, het was ook mijn eerste keer met Photoshop, dus wist ik niet helemaal goed hoe ik het het beste kon doen. Ik heb elke keer een plaatje heel ruw uitgeknipt en er daarna de dingen die er niet bijhoorden weggehaald (waarschijnlijk leg ik dit een beetje vaag uit) zodat je zeg maar de achtergrond weer terug kreeg.
De ogen wilde ik er erg graag bij verwerken (is ook het oog uit mijn T-shirt en 1 keer nog gespiegeld) maar wist niet precies hoe dus waarschijnlijk is dat ook wel te zien Tong uitsteken

Katuwr

Re: [FEB] CKV 3 opdracht school; T-shirt ontworpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 21:39

Excuses voor de TAG...

Maar iemand anders nog adviezen o.i.d.?

Miss_Cally

Re: [FEB] CKV 3 opdracht school; T-shirt ontworpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 11:14

ik vind het eigenlijk een beetje te druk dat t-shirt beetje, ja ik weet niet hoe het zou zegge maar bij mij komt er niet zo op van 'goh wat is dat leuk gedaan' en die fotoshop vind ik ook niet zo geweldig gedaan maar dat moet je oefenen oefenen oefenen Haha!