[Foto]Paarden, pups en zonsondergang

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

domegra

[Foto]Paarden, pups en zonsondergang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 13:22

Ik heb eindelijk de moed verzameld om een paar foto's te laten zien die ik zelf wel aardig vind, maar waar toch 'iets' net niet klopt Nagelbijten / Gniffelen
Barst los zou ik zeggen, ik kan wel wat hebben Vork

Afbeelding
Haren onder de ogen hadden denk ik nog in scherpe gebied mogen liggen.

Afbeelding

Afbeelding
Ik vind zelf een paar grassprietjes storend

Afbeelding
Hij lijkt wat onscherp, maar is toch niet bewogen, ik zie zelf niet helemaal wat er niet klopt

Afbeelding
Eindelijk een keer echt het oogje duidelijk, die zijn zooo moeilijk te fotograferen, vallen heel vaak weg in zwarte vlak eromheen, alleen nu weer dat blaadje *zucht*.

Afbeelding
I love Ireland! Clown

Ik hoor graag vooral fototechnisch commentaar, dat die pups schattig zijn weet ik al Haha!
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 19-11-06 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag!

Anoniem

Re: Paarden, pups en zonsondergang

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 13:26

die middelste foto van die pup is wat aan de donkere kant. vooal links is de foto wat donker.. en bij die laatste pup, kan je niet dat blaadje wat donkerder bewerken? ik denk dat dat al een heel stuk scheelt!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 13:28

De tweede en de vierde vind ik heel erg mooi. Bij de derde heeft de pup een oog dicht ofzo? Het stoort mij een beetje. Over de eerste ben ik het met je eens, en de vijfde is het blad storend. Zesde is ook wel gaaf.

miilou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 13:30

ooh, ik ben verliefd op die pup Bloos
echt hele mooie foto's!

Riesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 13:30

Die pup is té schattig Lovers Hij lijkt op mijn Napoleon toen ie nog jong was Haha!

Zilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 13:42

De pups zijn inderdaad schattig Haha!.

1. Kan ik niets op aanmerken, mooie DOF wel.
2. Hier zie ik links beneden iets met de kleuren? Weet niet hoe ik het moet noemen. Voor de rest vind ik hem wel leuk, leuke compositie.
3. Leuk. Inderdaad dad de voorste sprietjes storen.
4. Vind ik een mooie. Alleen boven aan het kopje, wat krap.
5. Jammer inderdaad dat het blaadje ervoor zit. Anders was de foto waarschijnlijk leuker.
6. Erg mooi! Niets op aan te merken.

domegra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 17:17

Heel erg bedankt voor jullie commentaar.

@imd Het oogje is niet dicht, maar valt bijna weg doordat het snoetje er net voorzit, bovendien heb je hier het klassieke 'oog valt weg in het zwart' verhaal. Oogje moet altijd net de zon weerkaatsen wil het mooi uitkomen, ik heb daar helaas niet zo'n scherm voor (niet dat het werkt bij pups, heb je het scherm goed, hond weg). Bij het linkeroog (voor de hond rechts) zie je dat lichtje er wel in, andere oog bijna niet.

@zille, bij foto 2 worden de kleuren veroorzaakt door de wolken en nog weer wat struikjes. Die hadden er eigenlijk niet meer moeten zitten, maar ja om nou alles bij ons thuis weg te snoeien Haha!. Van dat blaadje bij 5 baal ik ook... idee van Shanna om donker te bewerken vind ik nog niet zo gek, maar ik ben een kneus met shoppen. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 17:20

haha, gewoon proberen!! mijn vader maakt ook altijd overa foto's van en bij sommige detailfoto's zijn sommige delen weer te ligt en daarom storent of juist te donker en daarom storend, die zit dan ook altijd te bewerken en daar zie je later niks meer van als je er gewoon rustig de tijd voor neemt!! niet goed? gewoon overnieuw!

Mango_

Re: [Foto]Paarden, pups en zonsondergang

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:13

Ik vind het mooie foto's. Ja Op sommige foto's stoor ik mij een beetje aan grassprietjes. Maar verder super.

Met wat voor een camera fotografeer je? Lachen

domegra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 21:48

Nogmaals dank voor het commentaar. Als ik weer eens tijd heb zal ik er eens een fotoprogramma op loslaten.

De foto's van de puppy's zijn met een eenvoudige digitale camera van Canon gemaakt zonder echte instelmogelijkheden. De andere foto's met een Canon EOS 350D (jaja, sinds kort ben ik de zeer trotse bezitter van zo'n camera Haha!).

Vraagje trouwens aan xkatleentjex (of iemand anders die het snapt), wat heb je getagt?

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:07

Een tag in de titel is zoals bij dit topic:[Foto]. Ja De titel dus.

domegra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 17:41

Aha, dat was het dus Haha!. Dank je! Ik was me al heel hard aan het afvragen welke foute codering ik toch in mijn tekst had staan, maar het ging dus om de titel Haha!.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:42

1: Ik vind het persoonlijk mooier als de kleuren wat feller zijn.
2: Kleuren vind ik hier beter, leuke compo.
3: Idd paar storende sprieten en jammer dat het ene oog niet zichtbaar is.
4: Kleuren zouden van mij wat dieper mogen, hij oogt flets maar is waarschijnlijk met bewolking gemaakt? En jammer dat het hoofd er iets afvalt.
5: compo is leuk bedacht. Lijkt nu net of de pup zich wil verstoppen, jammerdat het blad zo licht is.
6: Geen commentaar, spreekt me heel erg aan Ja