[FB] Don't Look Back...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Quir

[FB] Don't Look Back...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 17:23

Foto bewerkt van Verle, mijn 4-jarige merrie.

Afbeelding

Grotere foto.

Klik hier voor de originele foto.

De foto is niet geheel zonder reden zo bewerkt.
De reden waarom ik de foto zo bewerkt heb, en vooral waarom er 'Don't Look Back...' er op staat, komt omdat ik nogal wat met haar meegemaakt heb, qua zadelmak maken en inrijden. Een tijd die toch lang geduurd heeft en vele male grote spanning gegeven heeft. Een tijd die, omdat het nu echt erg goed en lekker vlot gaat, vergeten kan worden en ik niet meer bang hoef te zijn dat het terug komt.

De reden dat ik deze foto gekozen heb is omdat ze over haar kont naar mij keek. Dus echt 'terug kijken'.

Tips en commentaar is erg welkom! Ook dingen die veranderd kunnen worden zijn zeer welkom!
Iets onderbouwen waarom je dat vind, zou ik ook heel fijn vinden! Dus als jet het mooi vind, waarom en andersom. Haha!

Edit: Foto verkleind.

Sorriso

Re: [FB] Don't Look Back...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:25

Ik vind de stijl heel mooi, mooi lettertype en hele mooie betekenis. Wat ik persoonlijk wat minder vind, die zwarte accentjes op je paard... Maar het geheel is wel goed!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:58

Zeker met je uitleg erbij vind ik het heel mooi geworden. Maar de "textuur" van je paard vind ik minder. Had het mooier gevonden als je de vacht gewoon zo had gelaten, of desnoods wat opfleuren/verdiepen qua kleur, maar de textuur doet imo afbreuk aan de foto Lachen

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 21:45

Gaat helemaal mee met Berdien, vooral van die vacht. Had het mooier gevonden als die gewoon "normaal" was gelaten. Verder vind ik de bewerking opzich wel heel erg leuk, en vooral met die betekenis erachter!

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 21:57

Mooie foto. Maar ik vind de "ruis" vervelend.
De foto zou denk ik mooier zijn als het gewone foto-kwaliteit was.
En nog een puntje: De t van don't is niet zo duidelijk.
Het idee vind ik wel erg leuk Lachen

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:45

De ruis komt volgens mij door het verscherpen. Niet? Volgens mij was hij ook veel mooier geweest als je misschien gewoon twee keer op 'verscherpen' ofzo had geklikt. Nu vind ik het wat overdreven. Maar de rest is wel mooi ja. Lachen

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-06 09:55

marjoke schreef:
De ruis komt volgens mij door het verscherpen. Niet? Volgens mij was hij ook veel mooier geweest als je misschien gewoon twee keer op 'verscherpen' ofzo had geklikt. Nu vind ik het wat overdreven. Maar de rest is wel mooi ja. Lachen

Komt inderdaad van het verscherpen, of versterke?
Ik zal straks als ik op de andere computer zit, de vacht gewoon laten zoals op de foto. Zal hem er dan hier ook weer opzetten.

In ieder geval heel erg bedankt voor het leuke commentaar! Haha!

@Mzz_emmatje: De T ziet er zo uit, door de komma in Don't, die heeft het lettertype zeg maar samen gepakt, zal kijken of die dat ook doet als ik er een spatie tussen doet, heb hier alleen het programme er niet opstaan. Lachen