Wie kan voor mij een collage maken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

ariekkie

Wie kan voor mij een collage maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 20:27

Hoi,

Ik moet voor morgen een kennismakings collage maken, want ik ga morgen voor het 1st naar mijn stage klas op de basisschool!
Nou eigenlijk doe ik het normaal wel zelf met behulp van mijn broer, maar die is pas uit huis en met zijn computer waar dat programma op stond.

Nu hoop ik dat iemand zin en tijd heeft om vanavond een collage te maken, met een foto van mij erin en wat info het hoeft niet presee super deluxe te wezen als ik maar iets heb, want nu kan ik niet uit de voeten!

Wineds

Re: Wie kan voor mij een collage maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 20:45

Hiervoor is een speciaal aanvraagtopic op CB Lachen

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:29

*Gaat nu even de strenge juf uithangen*

Ik vind dat je hier al eerder mee had moeten beginnen. Ik neem dat je wist wanneer je voor het eerst op stage zou gaan en welke opdracht daaraan vast zou zitten. En je wist ook dat je broer met dat handige computerprogramma al uit huis was.
Dus je had OF bij je broer langs kunnen gaan en hem vragen jou te helpen OF (en dat rest jou nu nog) gewoon een "echte" collage maken. M.a.w. : zelf aan het knippen, plakken, tekenen gaan. Vind ik trouwens ook leuker dan een computer collage eerlijk gezegd.
Je kunt ook een doos vullen met allemaal dingen die met jou van doen hebben. Dus een foto van je familie, een halstertouw (ik noem maar wat), een c.d. met je favo muziek etc. etc. En dan de lln er een voor een iets uit laten halen en hen vragen wat dat met jou te maken kan hebben, iets er over vertellen en hen nog vragen laten stellen aan jou.
Tot slot zou je als aflsuiting een tekenopdracht kunnen doen; Teken de juf na Haha!

Veel succes morgen!

moni66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:46

wat een strenge juf ben jij zeg tantemiesje
blij dat ik niet bij jou in de klas zit

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:47

Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:47

Maar ik ben het wel met haar eens... Daarbij is het niet toegestaan om anderen je huiswerk te laten maken én is er een centraal topic Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:49

Ben het compleet met TanteMiesje eens Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:08

Moderatoropmerking:
Ik kan ook niets anders doen dan TanteMiesje gelijkd geven. Hier had je veel eerder aan kunnen denken, dan had je zelf de tijd kunnen nemen om iets te gaan bedenken.

Huiswerk topics mogen niet. Daarom gaat deze op slot.