ik vind het jammer dat hij op sommige foto's nogal veel kwijlt, ik weet wel dat dat bij een hond hoort maar voor een uitvergroting zou ik een foto als nr. 1 bijv. niet kiezen.
Ik zou nummer 1 kiezen. Een mooie compositie, lekker dichtbij. Waar ie met die bal staat is hij een beetje verloren in de compositie. Het kwijl stoort mij daarentegen totaal niet. Zwart wit vind ik normaal wel mooi, maar hier niet, de kleuren van de hond zijn prachtig dus vooral niet zwartwitten!
Ook ik zou voor nummer 1 kiezen. Lekkere compositie. Kop mooi scherp. Prima foto. Wel vind ik het jammer dat het witte kwijl van Bas nogal overbelicht is.
Haha inderdaad de volgende keer een slabbetje om . De kwaliteit van de foto's is echt super. Ik zou zelf voor foto 4 gaan. Hij kijkt daar toch even wat vrolijker en staat er in zijn geheel op met zn hoofd. Prachtige hond trouwens!
Dank jullie wel. Dat kwijl hoort bij hem. Hij krijgt helemaal gen tussendoortjes overigens. Maar hij heeft het van pup af aan gedaan evenals zijn moeder.